AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg fikk kontakt med en lystløgner nylig, saken er den at vi var gode venner i 7 år, så sviktet hun meg og jeg kuttet henne ut. Hadde ikke snakket på kanskje 5-6 år. Hun sendte melding på facebook og vi bablet litt. Men hun sa noe så jeg mistenker at hun lyver igjen. Hva er det med sånne folk? Tror de at de kan lyve om at hunden dør uten at folk merker det (møter hunden)? Er det en feil i hjernen? Anonymous poster hash: f2db8...d0e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Sånn var en eks av meg og. Og mye fant jeg etterhvert ut at er løgn, var null problem med å finne det ut så jeg skjønner heller ikke poenget med løgnene. Han måtte tru at jeg var fryktelig dum.Anonymous poster hash: b55a6...3aa 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Sånn var en eks av meg og. Og mye fant jeg etterhvert ut at er løgn, var null problem med å finne det ut så jeg skjønner heller ikke poenget med løgnene. Han måtte tru at jeg var fryktelig dum.Anonymous poster hash: b55a6...3aa Ja.. Virker sånn, at de tror vi er stokk dumme.. Anonymous poster hash: f2db8...d0e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Ja, jeg kjenner noen sånne. Folk som alltid opplever så mye fantastisk. Man tror jo gjerne på den enkelte historie, men alle sett i sammenheng så blir det utrolig. Jeg tror de bare har et stort behov for å virke interessante.Anonymous poster hash: 7b51d...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Kanskje. Foreldrene er stormannsgale, og søsteren prøver å leve som i en amerikansk high school-serie, så de prøver kanskje å være interessante alle sammen, men så er hun her lystløgner i tillegg.. Hun har en kjæreste, vært sammen i et halvt år, mon tro om hun lyver for ham og? Stakkars i så fall. Kanskje derfor hun bytter kjærester oftere enn sokker, fordi de avslører hennes løgner?Anonymous poster hash: f2db8...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå