Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei!
jeg er gravid i uke 19, og skal om få dager få vite kjønnet på mini :):gravid:
jeg og samboeren er enige om jentenavn: Tiffany <3
men vi sliter virkelig med å finne guttenavn!! :vetikke:
begge ønsker det skal være et tøfft og litt uvanlig guttenavn. vi er begge metal-rockere og vil ha noe som kan gjenspeile oss litt og.. :)
har dere noen forslag??
setter enorm stor pris på alle forslag!!!! :danse:

Endret av lillelykketroll
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skriv innleggene dine på dialekt! Bare hvis du har egen dagbok kan du skrive dialekt i dagboka

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

• Liker 2
Skrevet

Dette må være tull.

Anonymous poster hash: e54b8...7c2
  • Liker 3
Skrevet

Dette må være tull.

Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor venter dere bare ikke til dere får vite kjønnet før dere bestemmer navn? Kanskje trenger dere ikke bli enige om guttenavn i det hele tatt.

Men seriøst; Tiffany..? Bor dere i utlandet?

Anonymous poster hash: 85935...67d
  • Liker 3
Skrevet

Tiffany er særdeles ungmor og white trash på norsk. Du fremstår altså ikke som en rocker, bare som dum.

• Liker 11
Skrevet

jeg ønsket bare litt hjelp med eventuelle guttenavn. dere trenger ikke være så jævla frekke. norge er vel full av slike pakk-kjerringer som dere nå.

• Liker 1
Skrevet

Metal-rockere? Er det ikke BVB du har bilde av i avataren, a?

Og Tiffany? Særdeles upraktisk på norsk, og jeg skjønner ikke helt relevansen til den påståtte metal-interessen.

Draug, Varg, Ravn eller Grim er fine metal-navn som sømmer seg på norsk. Men om du liker BVB er vel Andy mer på sin plass. Selvsagt uttalt 'Ændæææjh', må jo værra autentisk!

Anonymous poster hash: 8d133...1c4
  • Liker 2
Skrevet

Hva med denne oversikten, kanskje noen av navnene passer på norsk?

British rock bands

English rock bands became hugely popular in the late 1960s and set the bar for dozens of bands from all over the world that would follow. The most popular names among British hard rockers were Ian, John (or Jon), Steve andTony.

Black Sabbath (1969): Bill, Butler, Osbourne, Tony, Ward

Deep Purple (1968): David, Don, Gillan, Ian, Joe Lynn, Jon, Rod, Roger, Steve

Def Leppard (1977): Allen, Clark, Collen, Elliott, Frank, Joe, Pete, Phil, Rick, Steve, Tony, Willis

Iron Maiden (1975): Adrian, Bayley, Blaze, Bruce, Dave, Dennis, Harris, Murray, Nicko, Paul, Steve

Judas Priest (1969): Al, Glenn, Ian, Owen, Richie, Rob, Scott, Tipton, Tim, Travis

Led Zeppelin (1968): Jimmy, John, John Paul, Robert

Motörhead (1975): Eddie, Ian, Lemmy, Mikkey Dee, Phil

Venom (1979): Anthony, Danny, Jeff, Tony

American rock bands

American heavy metal rockers burst onto the scene in the early 1980s with Megadeth, Motley Crue and Metallica. The most popular name among rock stars in the U.S. were Dave/David, Paul, Tom/Tommy and Vince/Vinnie.

Anthrax (1981): Charlie, Danny, Frank, Joey, Ian, Scott

Guns N' Roses (1985): Axl, DJ, Reez, Richard, Slash

KISS (1973): Ace, Criss, Gene, Paul, Peter, Stanley

Megadeth (1983): Chris, Dave, Marty

Metallica (1981): Burton, Cliff, Dave, James, Jason, Kirk, Lars, Robert, Ron

Mötley Crüe (1981): Lee, Mick, Neil, Nikki, Tommy, Vince

Pantera (1981): Abbott, Darrell, David, Paul, Phil, Rex, Terry, Tommy, Vinnie

Slayer (1981): Dave, Jeff, Jon, Kerry, Paul, Tom

Van Halen (1972): Alex, David Lee, Eddie, Gary, Sammy, Wolfgang

Skrevet

Syns forresten Tiffany er et bra valg jeg, og det er fint at smaken er som baken. Hvis alle hadde likt Tiffany hadde jo alle hett det også.

• Liker 2
Skrevet

Hva med denne oversikten, kanskje noen av navnene passer på norsk?

British rock bands

English rock bands became hugely popular in the late 1960s and set the bar for dozens of bands from all over the world that would follow. The most popular names among British hard rockers were Ian, John (or Jon), Steve andTony.

Black Sabbath (1969): Bill, Butler, Osbourne, Tony, Ward

Deep Purple (1968): David, Don, Gillan, Ian, Joe Lynn, Jon, Rod, Roger, Steve

Def Leppard (1977): Allen, Clark, Collen, Elliott, Frank, Joe, Pete, Phil, Rick, Steve, Tony, Willis

Iron Maiden (1975): Adrian, Bayley, Blaze, Bruce, Dave, Dennis, Harris, Murray, Nicko, Paul, Steve

Judas Priest (1969): Al, Glenn, Ian, Owen, Richie, Rob, Scott, Tipton, Tim, Travis

Led Zeppelin (1968): Jimmy, John, John Paul, Robert

Motörhead (1975): Eddie, Ian, Lemmy, Mikkey Dee, Phil

Venom (1979): Anthony, Danny, Jeff, Tony

American rock bands

American heavy metal rockers burst onto the scene in the early 1980s with Megadeth, Motley Crue and Metallica. The most popular name among rock stars in the U.S. were Dave/David, Paul, Tom/Tommy and Vince/Vinnie.

Anthrax (1981): Charlie, Danny, Frank, Joey, Ian, Scott

Guns N' Roses (1985): Axl, DJ, Reez, Richard, Slash

KISS (1973): Ace, Criss, Gene, Paul, Peter, Stanley

Megadeth (1983): Chris, Dave, Marty

Metallica (1981): Burton, Cliff, Dave, James, Jason, Kirk, Lars, Robert, Ron

Mötley Crüe (1981): Lee, Mick, Neil, Nikki, Tommy, Vince

Pantera (1981): Abbott, Darrell, David, Paul, Phil, Rex, Terry, Tommy, Vinnie

Slayer (1981): Dave, Jeff, Jon, Kerry, Paul, Tom

Van Halen (1972): Alex, David Lee, Eddie, Gary, Sammy, Wolfgang

Tusen tusen takk!

var mange fine her! :danse:

Skrevet

Tusen tusen takk!

var mange fine her! :danse:

Det ultimate navnet for dere må i såfall være Max Harry.

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns mange er unødvendig frekke her. Jenta er lykkelig gravid og ønsker bare noen navnforslag. Hvorfor ødlegge gleden hennes ? At flere her syns navnet Tiffany er harry og at hun tydeligvis ikke er nok rockete for dere har da ikke noe med saken og gjøre.Noen ganger tenker jeg at man bør la være å si noe vis man bare har noe stygt og si.

Ts, jeg har desverre ikke noen gode forslag til gutte navn. Men vil gratulerer deg så masse med graviditeten =D =D

• Liker 4
Skrevet

jeg ønsket bare litt hjelp med eventuelle guttenavn. dere trenger ikke være så jævla frekke. norge er vel full av slike pakk-kjerringer som dere nå.

Du skal bli mamma, og er ikke klar over at en setning begynner med en stor bokstav? :klo: Her lukter det troll.

Anonymous poster hash: 0bff5...2f8

• Liker 2
Skrevet

Det ultimate navnet for dere må i såfall være Max Harry.

:ler:

Anonymous poster hash: 0bff5...2f8

• Liker 2
Skrevet

Trym :)

Anonymous poster hash: b0bdc...8aa
Skrevet

Hva er så fælt med Tiffany? Mulig jeg bare er vant til det siden ei på skolen het det, men syns ikke det er så ille!

Skrevet

Hva er så fælt med Tiffany? Mulig jeg bare er vant til det siden ei på skolen het det, men syns ikke det er så ille!

Ingenting er galt med navnet i seg selv. Hadde barnet vært engelsk, amerikansk, filipinsk etc så hadde det vært helt normalt. Men det er dessverre en trend der unge, og iblant dumme, mødre kaller barna sine all slags navn som er mer ekvivalent med white trash i Norge, som Angelica, Jessica, Claudia, Liam, Kieran etc, som er ok nok navn utenlands, men som grunnet trenden i gruppen disse navnene velges, altså ikke fremstår som særlig seriøse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...