Gjest Fir1 Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 www.gojane.com Noen som har erfaring med å bestille derfra? Er de seriøse? Koster virkelig alle disse skoene under 200 kroner? :o http://www.gojane.com/shoes.html
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Har bestillt derfra og er fornøyd. Det er den prisen de selges for ja. Men de fleste av de skoene er jo laget av litt sånn skumgummiaktig materiale, slike man bruker på stranden, så jeg tviler på at kvaliteten er den beste på dem. Men du har kanskje ikke tenkt at de skal vare mer en sommer heller?
Gjest fir1 Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Nei, skoene er det ikke så farlig med. :-) Hva med fraktomkostninger? Er det dyrt?
Windy Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Jeg betalte 20$ i shipping, nesten like mye som det jeg faktisk bestilte for... Men det lønte seg fordet, altså, i mitt tilfelle
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Er det grenser for hvor mye man kan bestille for m.h.t. tollen?
Arwen Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Er det grenser for hvor mye man kan bestille for m.h.t. tollen? 200 kroner
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Mange av klærne på GoJane inneholder svært mye polyester og mange av klærne tåler hun kald håndvask. Plaggene ser fine ut på nettsiden men nei, jeg ville ikke handlet der.
Gjest Tristessa Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Jepp, fant en Honolulu t-skjorte der, men med 92% polyester tror jeg ikke det, nei.
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Jepp, fant en Honolulu t-skjorte der, men med 92% polyester tror jeg ikke det, nei. Grøss! Den som fant opp polyesteret skulle fått smake pisken :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå