Gå til innhold

Har kjøpt multigym. Noen som kan hjelpe til med et bra treningsprogram, please :-)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har investert i multigym som er avbildet nedenfor. Her kan man gjøre 14 øvelser og jeg skulle fått satt opp et skikkelig treningsprogram som går på hele kroppen. Hvilken rekkefølge bør man starte med? Overkropp/underkropp? Noen som kan hjelpe meg med det? Nede til høyre kan man også bytte ut stangen med ankelstropper.

Jeg ønsker en sterkere og strammere kropp. Trenger også øvelser for å styrke rygg og mage, da jeg har prolaps i ryggen.

Hvilken øvelse på denne er best for å få bukt med grevinneheng på armene?

Jeg har også elipsemaskin som jeg kan varme opp på og matte.

Noen som kan hjelpe?

1378886_10151628312385566_202002094_n.jp

Anonymous poster hash: db6e8...7c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig og tidkrevende å sette opp et treningsprogram som du kan bruke på ditt multigym, uten å vite hva slags øvelser du kan gjøre på det, hva slags forutsetninger du har ellers, og hva slags målsetninger du har. Aller helst skulle du heller ha brukt disse pengene på medlemsskap på et skikkelig gym, og noen timer med personlig trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med prolaps i ryggen, så ville jeg ha gått til en god fysioterapeut og fått denne til å sette opp program.

Feil trening kan gjøre stor skade, spesielt når du har en "svakhet" i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 48acb...814
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig og tidkrevende å sette opp et treningsprogram som du kan bruke på ditt multigym, uten å vite hva slags øvelser du kan gjøre på det, hva slags forutsetninger du har ellers, og hva slags målsetninger du har. Aller helst skulle du heller ha brukt disse pengene på medlemsskap på et skikkelig gym, og noen timer med personlig trener.

Ja, det forstår jeg. Har tidligere gjort akkurat dette og fikk treningsprogram der, men jeg var flink i noen mnd så gikk det over :-( Men jeg kan jo selvfølgelig bruke de øvelsene jeg fikk i programmet der. Utrolig teit at jeg ikke tenkte på det da.... Kan i ihvertfall starte der ;-) Takk for innspill :-)

Anonymous poster hash: db6e8...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...