AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Min kjæreste har da fortalt at han og jeg har hatt trekant til minst tre venninner av seg. Og ikke nok med det, han skrev også at "jeg skulle gjerne hatt deg med også da"... Hva forteller dette om han? Er jeg bare et "høl"? Er jeg så stygg at jeg fortjener at han forteller intime detaljer om vårt sexliv til pene venninner? Er han egenltig glad i meg/elsker meg slik han sier? *Lei meg* og såret. Anonymous poster hash: 90392...423
Gjest Tirkes Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Om du er stygg, eller om han elsker deg og hvor pene venninnene dine er, er helt umulig å svare på ut fra det du forteller om. Det som jeg kan konkludere med ut fra det du forteller, er at han ikke respekterer intimiteten dere i mellom og ikke respekterer han ditt privatliv. I tillegg ville jeg tolket det dithen at han flørter med disse venninnene sine. Men hvorvidt dette betyr at han ikke elsker deg, det kan ingen av oss vite. Mange har ulik terskel på sine intimsoner og ulik terskel på hva som er akseptabel flørt eller ikke. Prat med ham, forklar at dette sårer, at det er et overtramp for deg.... dersom du ønsker å gi ham en sjanse til å tilrettelegge seg dine terskler for hva som er akseptabelt. 4
I Grosny Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Min kjæreste har da fortalt at han og jeg har hatt trekant til minst tre venninner av seg. Og ikke nok med det, han skrev også at "jeg skulle gjerne hatt deg med også da"... Hva forteller dette om han? Er jeg bare et "høl"? Er jeg så stygg at jeg fortjener at han forteller intime detaljer om vårt sexliv til pene venninner? Er han egenltig glad i meg/elsker meg slik han sier? *Lei meg* og såret. Anonymous poster hash: 90392...423 Jeg tror han er glad i deg, men synes det er fryktelig spennende med trekant, og forsøker å få med seg disse venninne på trekant. Ikke alle menn er kjempemonogame hele tiden. 1
Druid Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Min kjæreste har da fortalt at han og jeg har hatt trekant til minst tre venninner av seg. Og ikke nok med det, han skrev også at "jeg skulle gjerne hatt deg med også da"... Hva forteller dette om han? Er jeg bare et "høl"? Er jeg så stygg at jeg fortjener at han forteller intime detaljer om vårt sexliv til pene venninner? Er han egenltig glad i meg/elsker meg slik han sier? *Lei meg* og såret. Anonymous poster hash: 90392...423 Han er ekstremt trygg på forholdet til deg og kjempestolt av sexlivet deres. Synd for han at dette er det du får ut av det, for jeg sitter igjen med følelsen av dette er begynnelsen på slutten mellom dere. Du har tydeligvis, i allefall underbevist, negativt forhold til trekant-erfaringen deres. Muligens vært med på det for å gjøre han glad. Så en begynnelse er å si til han at dette ikke var like minneverdig for deg som for han. Og at det ikke er sikkert det vil kunne skje igjen. Det putter ballen litt mer i ditt hjørne, men vil selvfølgelig svekke forholdet hans til deg. Dette er helt klart noe han føler er en enorm bonus fra deg, ellers ville han ikke vært så åpen om det. Jeg vil ikke tro at det er ett stort problem dog; ingen menn FORVENTER at kona er med på trekanter med andre jenter, men det blir jo klart en nedtur når han tydeligvis er så begeistret. Mange menn (deriblant meg) ønsker å øke og gjenta positive opplevelser. Mange jenter gjør kinky ting en gang (for å ha gjort det); nøkkelen for ett par er å sikre at begge vet hvilken av type opplevelse hver enkelt er. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Han er ekstremt trygg på forholdet til deg og kjempestolt av sexlivet deres. Synd for han at dette er det du får ut av det, for jeg sitter igjen med følelsen av dette er begynnelsen på slutten mellom dere. Du har tydeligvis, i allefall underbevist, negativt forhold til trekant-erfaringen deres. Muligens vært med på det for å gjøre han glad. Så en begynnelse er å si til han at dette ikke var like minneverdig for deg som for han. Og at det ikke er sikkert det vil kunne skje igjen. Det putter ballen litt mer i ditt hjørne, men vil selvfølgelig svekke forholdet hans til deg. Dette er helt klart noe han føler er en enorm bonus fra deg, ellers ville han ikke vært så åpen om det. Jeg vil ikke tro at det er ett stort problem dog; ingen menn FORVENTER at kona er med på trekanter med andre jenter, men det blir jo klart en nedtur når han tydeligvis er så begeistret. Mange menn (deriblant meg) ønsker å øke og gjenta positive opplevelser. Mange jenter gjør kinky ting en gang (for å ha gjort det); nøkkelen for ett par er å sikre at begge vet hvilken av type opplevelse hver enkelt er. Det handler ikke om at jeg misliker trekant vi har hatt opptil flere ganger, men jeg misliker stekrt at han deler dette med sine venninner (svært pene venninner, som han også har hatt sex med langt tilbake i tid). Hva er det for en slags respekt overfor meg og hvordan kan jeg stole på han? Anonymous poster hash: 90392...423
Druid Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Det handler ikke om at jeg misliker trekant vi har hatt opptil flere ganger, men jeg misliker stekrt at han deler dette med sine venninner (svært pene venninner, som han også har hatt sex med langt tilbake i tid). Hva er det for en slags respekt overfor meg og hvordan kan jeg stole på han? Anonymous poster hash: 90392...423 Vel, han stoler i allefall 100% på deg, ellers ville han ikke gjordt det. I det ligger også respekten. Men det ligger en konflikt hvordan han oppfatter dette og hvordan du oppfatter situasjonen som gjør at det han betrakter som positivt i forholdet deres, er ting som gjør deg usikker. (Og gud som jeg har brent meg på dette tidligere. Jeg har lært, men det var dyrt... )
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Vel, han stoler i allefall 100% på deg, ellers ville han ikke gjordt det. I det ligger også respekten. Men det ligger en konflikt hvordan han oppfatter dette og hvordan du oppfatter situasjonen som gjør at det han betrakter som positivt i forholdet deres, er ting som gjør deg usikker. (Og gud som jeg har brent meg på dette tidligere. Jeg har lært, men det var dyrt... ) Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre at han stoler på meg? Han skjuler selvsagt samtalene han har med venninner om sex så godt han kan, og for alt jeg vet har han snakket med enda flere enn de 3 jeg har fått snusen i. Jeg mener han er tiltrukket av de, har lyst på sex med de, har lyst (og gjør det også) å flørte med de..MEN, han vet utmerket godt at dette hadde ikke jeg likt. Anonymous poster hash: 90392...423
Mike Waters Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Du takler å se ham med andre kvinner, men ikke at han snakker med andre kvinner om det? Artig vri Dere har hatt trekant. Da må dere sette noen felles kjøreregler for hvordan dette skal håndteres videre, er det noe dere ønsker å fortsette med eller var det engangstilfelle? Dere kommer ikke til å se 100% likt på dette, og om du forventer det så syntes jeg du/dere burde sette på håndbrekket umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Du takler å se ham med andre kvinner, men ikke at han snakker med andre kvinner om det? Artig vri Dere har hatt trekant. Da må dere sette noen felles kjøreregler for hvordan dette skal håndteres videre, er det noe dere ønsker å fortsette med eller var det engangstilfelle? Dere kommer ikke til å se 100% likt på dette, og om du forventer det så syntes jeg du/dere burde sette på håndbrekket umiddelbart. Vi har hatt trekant med en ekstra mann. Anonymous poster hash: 90392...423
Druid Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg hang meg opp i denne : "jeg skulle gjerne hatt deg med også da"... Hvilket forutsetter at han ville ha trekant med deg og henne, noe som krever en eller annen form for felles avklaring på ett eller annet tidspunkt.
Mike Waters Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Vi har hatt trekant med en ekstra mann. Anonymous poster hash: 90392...423 Ja, da er det kansje ikke så rart om han ønsker å ha KKM-trekant vel? Har dere en regel om at det bare er du som får ha sex med andre eller hva er greia? 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Det har aldri vært aktuelt å ha trekant med ekstra dame, det har jeg sagt klart fra om. Dette ønsket med ekstra mann var hans, og så har jeg blitt med på det (mest for å tekkes han dessverre). Anonymous poster hash: 90392...423
Druid Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Vi har hatt trekant med en ekstra mann. Anonymous poster hash: 90392...423 Ahh den typen. Da skjønner jeg. Bare la han gå. Jeg tror det er det beste.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Ja, da er det kansje ikke så rart om han ønsker å ha KKM-trekant vel? Har dere en regel om at det bare er du som får ha sex med andre eller hva er greia? Neida, sikkert ikke rart at han ønsker det. Men det ville jeg ikke vært komfortabel med, og dette med ekstra mann er noe han har drømt om lenge (og som han beundrer meg for å ville være med på). Han har også sagt at han ikke skal mase om ekstra dame, og at han har full forståelse for at jeg ikke vil det. Så har vi også diskutert om dette var noe vi skulle prate med andre om, at vi hadde hatt trekant. Jeg for min del sa at jeg har ingen av mine venninner jeg vil fortelle det til, derpå han svarte at han ikke brydde seg om at jeg eventuelt fortalte det...HAN skulle IKKE si det til noen, han hadde liksom ikke noen å fortelle det til. Så går han hen og deler velvillig med tidligere sexpartnere (digge sexpartnere tydeligvis).. Anonymous poster hash: 90392...423
Mike Waters Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Det har aldri vært aktuelt å ha trekant med ekstra dame, det har jeg sagt klart fra om. Dette ønsket med ekstra mann var hans, og så har jeg blitt med på det (mest for å tekkes han dessverre). Anonymous poster hash: 90392...423 Du hadde sex med en annen mann for å tekkes din kjæreste? På hvilken planet tenkte du at det var en lur ting å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #16 Skrevet 21. oktober 2013 Du hadde sex med en annen mann for å tekkes din kjæreste? På hvilken planet tenkte du at det var en lur ting å gjøre? Nå er det jo ikke det tråden handler om. DEt handler om at jeg føler meg svært tråkket på, når han går bak ryggen min og deler hemmeligheter med deilige venninner han i samme slengen sier han vil pule. Anonymous poster hash: 90392...423 1
Gjest Skrevet 21. oktober 2013 #17 Skrevet 21. oktober 2013 Heisan, TS. Jeg tror jeg kjenner deg igjen. Jeg tror du har skrevet en del ganger før om mannen som sikler på digge venninner, trekanter, og diverse. Jeg tror du må innse at du er sammen med en mann som ikke har noen videre respekt for deg, og som dessverre ikke kommer til å få det. Kom deg til en terapaut, coach, psykolog eller lignende. Lær deg å sette grenser for ditt eget liv, og slutt å leve i en situasjon du er missfornøyd med der du oppfatter deg selv som et offer for en upålitlig mann. Det er ditt liv, det eneste du har. Ta nå tak i tingene! 2
Mike Waters Skrevet 21. oktober 2013 #18 Skrevet 21. oktober 2013 Nå er det jo ikke det tråden handler om. DEt handler om at jeg føler meg svært tråkket på, når han går bak ryggen min og deler hemmeligheter med deilige venninner han i samme slengen sier han vil pule. Anonymous poster hash: 90392...423 Så si det til ham da! Sett noen grenser og slutt for guds skyld å inviter andre oppi senga når dere overhodet ikke har det nødvendige fundamentet som noe slikt krever. Det burde du sett komme milevis unna. 1
Gjest Malanthor Skrevet 21. oktober 2013 #19 Skrevet 21. oktober 2013 Fysj. Høres ikke ut som verdens beste fyr akkorat. Som tidligere nevnt han respekterer ikke intimgrenser i det hele tatt og han flørter med andre. Ikke akkorat noen jeg ville anbefalt som kjæresteemne.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #20 Skrevet 21. oktober 2013 Fysj. Høres ikke ut som verdens beste fyr akkorat. Som tidligere nevnt han respekterer ikke intimgrenser i det hele tatt og han flørter med andre. Ikke akkorat noen jeg ville anbefalt som kjæresteemne. Signerer.Anonymous poster hash: 90392...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå