Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Blir aldri spesielt brun, men blir fort litt rød. Er det penere om jeg prøver å unngå solen mest mulig eller kan solbrent se litt freshere ut?
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 For et spørsmål! Rød er ikke fint uansett, og det er dessuten en skade for huden din. Du burde teste ut en selvbruner for ansiktet (Dior, Clarins, Lancôme) og et godt solpudder (Guerlain Terracotta nr 1 er fint for blekansikter).
~umulia~ Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Solbrenthet ser aldri fresht ut!!!!! Jeg blir heller ikke spesielt brun om sommeren, men smører meg med høy faktor, så jeg slipper å bli rosa gris. Selvbruner heller litt i ny og ne.
Malou Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Tuller du? Solbrent er hverken pent eller sunt. Ved valg mellom hvit og rød, hadde jeg helt klart valgt hvit. Bruk høy solfaktor hvis du blir lett brent. Jennifer
Malou Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 He he, tre nesten like svar på samme tidspunkt... Jennifer
Gjest Diddl Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Det er mye penere å være hvit enn å være rosa! Selvbruning er en ide, eller du kan begynne å ta litt solarium. Begynne med veldig svak sol, og øke litt frem i mot sommeren, så får du en gyllen farge og kan være ute i sola uten å kamuflere deg! Men start forsiktig!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Ok, kanskje jeg formulerte meg litt feil.. Jeg mener ikke at jeg skal gå rundt å være solBRENT, men at jeg blir litt smårød av å være i sola. Jeg blir ikke solbrent så det svir liksom, får bare litt rødskjør i huden.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har en venninne som var HVIT i 20 år. Om hun var for lenge i solen ble hun rød, og deretter like spøkelseshvit igjen. Hun ga ikke opp, og begynte å ta solarium. Ikke lenge av gangen, men etter en god del soltimer begynte faktisk brunfargen å komme. Med mindre du er albino tror jeg nok at du kan få opparbeidet deg brunfarge om du tar solarium ett par-3 ganger i uka :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Hvorfor er det slik? At det er lettere å bli brun i solarium, selv for folk som ikke blir det i sola ute? Utrolig pussig, men håper det er sant :-)
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Å være naturlig hvit er faktisk veldig pent. å være solbrent er mindre pent.
Tusseline Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes faktisk melkehvit hud, er penere enn brun hud også jeg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Enig med Tusseline jeg... Altså, jeg mener ikke at Michael Jackson har gjort et godt valg, men når man er naturlig melkehvit, så er det dødsfint! Rød hud er det ingen som kler. Det er det jeg prøver å si til svigers, men hun insisterer på at det er "farge", ikke rødhet.
Diva Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Halloo ? Blir nesten lei meg jeg nå. Om jeg er litt ute i sola, så blir jeg faktisl litt rød jeg. Jeg blir litt rød før jeg får en litt mer (såvidt) rødbrun farge. Håper ikke man mener at blekansikter bør holde seg unna sola fordi "rødt er stygt" ? Nå snakker ikke om solbrenthet, men om en lett rødfarge som ganske mange får når de er litt ute i sola, til tross for sunblock etc. Kanskje jeg bør holde meg inne i sommer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå