Gå til innhold

Bestemorbukse det nye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe jeg kommer til å kjøpe ihvertfall

Anonymous poster hash: 77a72...b00
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

ikke noe jeg kommer til å kjøpe ihvertfall

Anonymous poster hash: 77a72...b00

Vent og se. Når tanken modnes, kommer du til å kjøpe denne, kanskje allerede før jul :).

• Liker 1
Skrevet

Gulrotbuksen kler ingen, men som Arabella sier kommer tanken til å modnes og gud og hvermann kommer til å kjøpe dem og synes at de er rålekre i bukser som får dem til å se ut som om de er misformet over rumpe og lår.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg kjem aldri nokonsinne til å kjøpe ei slik bukse, eg ser ut som ei kule i den. Og det gjer mange andre og. Det er verkeleg ei bestemorbukse, alle over 30 ser tjue år eldre ut i det øyeblikk dei tek på seg denne buksa - med mindre dei er undervektige.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er forresten gammel nok til å kunne skjemmes kraftig over alle gulrotbukse- og haremsbuksebildene av meg fra åttitallet. Herregud, jeg så vanskapt ut i årevis. :sjokkbla:

Nå har jeg klart meg gjennom årevis med skinny jeans-mote uten å gå i fella (jeg har brede hofter og ser ut som to gulrøtter helt naturlig i jeans som er pinetrange hele veien), så jeg skal vel klare meg gjennom dette også.

• Liker 1
Skrevet

Stusser litt på at KK lanserer dette som en "ny trend", når den vitterlig har vært til stede i flere år allerede?

Jeg liker en del av disse buksene, og har denne selv, bare i svart. Ettersom jeg har såkalt v-form, er det pent med noe som gir litt volum på hoftene, uten at de får leggene mine til å se bredere ut. Det viktigste er å finne en som ikke sagger for mye i skrittet, er for trang i beina eller er i syntetiske materialer.

Jeg er i midten av 20-åra, og bruker min både på jobb (med cardigan, hvit ettersittende topp og smykker) og på fest (enda mer ettersittende topp, og enda mer smykker). ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...