Gå til innhold

Husedderkopper i Østfold

Anbefalte innlegg

Gjest KrissyHart
Skrevet

Jeg skal nå flytte til Fredrikstad. Der soverommet mitt vil ligge i kjelleren.

Jeg bodde engang i kjellerleilighet i Oslo, og der var de husedderkoppene 8-10 cm i benspenn.. Grøss

Jeg spør derfor folk om bor i Østfold om det er vanlig med mye husedderkopp i kjellerene der.. Vet det er litt avhegig av type kjeller, men vil høre folks erfaring med husedderkopp.

Da må jeg edderkopp sikre soverommet mitt før jeg flytter inn..

Mindre edderkopper bryr jeg meg ikke om, kun de svææære

Skrevet

Jeg bor i Østfold og ja, det er godt med beist i kjellere her også :grine:

Gjest KrissyHart
Skrevet

uff... ser ut som jeg må ta en grundig inspeksjon.. bak, under og i alt, som skap og lister.. De gedigne beista er disgusting

Skrevet

Problemet er at selv om de er stor så er de gode til å gjemme seg. Selv når du tror du har tittet over alt dukker dem opp. Heldigvis så er noen av dem såpass store at du kan høre dem gå.

Skrevet

Husedderkopper er ikke giftige. De biter heller ikke mennesker. De lever i huset ditt og spiser fluer og andre innsekter. Hvorfor vil du fjerne dem? De gjør deg jo bare en tjeneste.

Anonymous poster hash: 30114...118
Gjest KrissyHart
Skrevet

de er svære og ekle.. jeg fjerner ikke mindre edderkopper. De spiser insekter de også.

ja de gjemmer seg men de må ut en eller annen gang, og da kastes de ut, selv i minus 20 grader

Skrevet

Husedderkopper er ikke giftige. De biter heller ikke mennesker. De lever i huset ditt og spiser fluer og andre innsekter. Hvorfor vil du fjerne dem? De gjør deg jo bare en tjeneste. Anonymous poster hash: 30114...118

Jo, de kan bite mennesker. Og de er enorme og kjipe, og giftige, selv om de ikke er derfor de er farlige. Og ja, de finnes i Østfold. I hopetall!

Skrevet

Husedderkopper er ikke giftige. De biter heller ikke mennesker. De lever i huset ditt og spiser fluer og andre innsekter. Hvorfor vil du fjerne dem? De gjør deg jo bare en tjeneste.

Anonymous poster hash: 30114...118

Jo de biter og det gjør vondt :haar:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...