heeihallo Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jeg kjøpte meg en ny jakke fra CG forige vinter. Denne kjøte jeg fra finn til 3500. Så i ettertid har jeg tenkt på at den kanskje kan være fake? kan ikke se forskjell på fake og ekte i det hele tatt! så lurer på om det er noen her som vet hva man skal se etter for å være sikker på om den er ekte? dette er den jeg kjøpte fra finn i fjor...(dårlige bilder, vet) Endret 20. oktober 2013 av heeihallo
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Sjekk om det er en merkelapp bak hetta.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor støtter du pels og dunproduksjon? Er det digg å gå med et dødt dyr rundt hodet? Sorry at jeg er krass, men jeg HATER pels! Anonymous poster hash: 5bded...9bf 4
heeihallo Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Hvorfor støtter du pels og dunproduksjon? Er det digg å gå med et dødt dyr rundt hodet? Sorry at jeg er krass, men jeg HATER pels! Anonymous poster hash: 5bded...9bf . Endret 20. oktober 2013 av heeihallo
heeihallo Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2013 Sjekk om det er en merkelapp bak hetta. ingen merkelapp, kun en sort hengeopp sak...
Gjest klyyyyy Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 http://www.canada-goose.com/counterfeit/ 1
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 ingen merkelapp, kun en sort hengeopp sak... Hm, mulig jeg formulerte meg feil. Jeg mener bak på jakken, under der hetta pleier å ligge. Der skal det stå "exptedition" (hvis det er modellen) istedenfor "canada goose". Ellers bør du se det på pelsen, på sømmene, foret i jakken og så videre. Hilsen pelsmotstander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå