Trapp Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Fortell om en gang du har vært maksimalt uheldig. Det sies at en ulykke sjelden kommer alene. Meg: Skulle bære en katt + masse stash inn ytterdøra til leilighetskomplekset. Katten ble krakilsk og klorte meg til blods, så derfor lot jeg tingene stå igjen og fikk den innenfor døra først. Men så glemte jeg å ta nøklene med meg ut igjen, noe som gjorde at jeg ble utelåst med alle tingene (smekklås). Så da står jeg der, utenfor, med masse dyrt utstyr jeg ikke kan gå ifra. Og på innsiden er det en katt som trenger både mat, vann og kattesand etter en lengre biltur. Jeg banker på vinduene til alle naboene, men ingen er hjemme. Faen meg 12 naboer og ingen er hjemme akkurat da. Typisk? Vel, det blir verre: Forsøkte å klatre over taket og inn på gårdsplassen, men dreit i buksa i stedet. Da knuste jeg ruta til inngangsdøra med en murstein for å nå låsen på innsiden. Kunne ikke nå den. En av naboene våknet opp av bråket, hun var visst hjemme allikevel, men hadde ikke hørt meg banke. Lettere forskrekket slapp hun meg inn etter at jeg hadde forklart situasjonen. Hun hadde ikke klær på, bare et lite håndkle foran, så hun ville ha meg til å gå inn først og så kunne hun følge etter. Det er kjekt når du har gjort i buksa. Dere?
Charmander Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Forrige helg: Brøt inn i en slosskamp mellom en venn og to andre som hoppet på han, prøvde bare å få slutt på det. Ble truffet av noen knyttnever og endte opp med en liten blåveis, et kutt (blødde som en gris fra rett under øyet) og en tur på politistasjonen for å avlegge vitne statement, litt annerledes her enn i Norge. Slapp unna, de to andre får hhv samfunnstraff og han andre skal i retten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå