AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hun var iallefall bestevenninna mi. Nå er jeg drittlei av at hun er hos oss konstant. Den høye latteren hennes som jeg før syntes var herlig, er blitt et irritasjonsmoment som graver seg inn i bakhodet mitt. Glasset renner over snart. Hva skal jeg gjøre? Er helt umulig å finne annen boplass her jeg bor. Anonymous poster hash: 2985e...9d3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor kan du ikke være venninne med henne samtidig som hun er sammen med broren din? En venninne av meg ble sammen med broren min og det ble jeg bare glad for, fordi hun satte han på plass for det første (han var en rotekopp før de ble sammen og er det nå etter det ble slutt da, men) og for det andre fikk jeg se henne oftere. Vi bodde jo ikke sammen da, for ingen av oss bodde hjemme lengre (jeg var 16 og bodde for meg selv en del timer unna hjemme, og min venninne var 18 og min bror 22) men så henne ganske ofte likevel. At hun var sammen med broren min har bare gjort oss til enda bedre venninner Kan du ikke prøve å være litt positiv i stedet? Anonymous poster hash: c115d...e90 1
Frk Iren :) Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 ser ikke helt problemet her....hvis det største problemet er at hun er hos dere hele tiden så har du lite og klage på. bestevenninna di og broren din er forelsket og har det sannsynligvis bra sammen, bra for dem 1
Sophia Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg skjønner at du synes det er rart, men ser ikke helt grunnen til å slutte å være bestevenner på grunn av det?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Hvor gamle er du og broren din? Anonymous poster hash: 126ad...311
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Hvor gamle er du og broren din? Anonymous poster hash: 126ad...311 Bror er 19, jeg og hun er 16.. Synes det er veldig rart ja ! Anonymous poster hash: e9afd...5a7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Hun var iallefall bestevenninna mi. Nå er jeg drittlei av at hun er hos oss konstant. Den høye latteren hennes som jeg før syntes var herlig, er blitt et irritasjonsmoment som graver seg inn i bakhodet mitt. Glasset renner over snart. Hva skal jeg gjøre? Er helt umulig å finne annen boplass her jeg bor. Anonymous poster hash: 2985e...9d3 Jeg skjønner ikke problemet. Jeg har en tvillingbror, og pga. alder var det ikke unormalt at noen av mine venninner drev på med ham. I begynnelsen var det muligens litt rart, for jeg var jo vant til at venninnene besøkte meg, men så skulle de plutselig besøke ham. Det føles kanskje litt rart, og det kan føles som han har "stjelt" venninnene mine. Men slik var det kun da jeg var barn. Som voksen gjør det ingenting. La dem få holde på. Anonymous poster hash: 5c25b...0b0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Bror er 19, jeg og hun er 16.. Synes det er veldig rart ja ! Anonymous poster hash: e9afd...5a7 og du selv er 10? Anonymous poster hash: cfaba...926
Gjest Morgun Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Det er da helt vanlig at venninners storebrødre er interessante. Jeg har en to år eldre bror og flere av venninnene mine "holdt på" med ham i oppveksten. Dette må du bare tåle, du er sikkert irriterende selv også, som alle andre jenter på din alder.
Anciol Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Ka så? Jeg er gift med min storebrors bestekamerat Endret 22. oktober 2013 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg synes det hadde vært litt rart om bestevenninnen min kom på besøk til meg for å besøke min bror og ikke meg, når vi har vokst opp sammen og jeg er vant til at hun renner inn dørene for å treffe meg. Jeg er ikke smålig, men det hadde vært utrolig merkelig. Samtidig hadde det blitt en ny, rar dynamikk i forholdene, i hvert fall hvis det ble seriøst mellom dem. Jeg har et kjempegodt forhold til min bror, men vi snakker aldri om personlige ting, vi har et vennskapelig forhold som er følelsesmessig overfladisk (passer oss perfekt). Det har jeg derimot ikke med bestevenninnen min. Jeg synes det er rart at flere her ikke klarer å se at det er en vanskelig situasjon. Det er jo ikke snakk om å sette seg på bakbena og nekte noen å bli forelsket i hverandre, men for mange er det en veldig merkelig posisjon å være i, spesielt når de bor sammen! Anonymous poster hash: 227c6...55b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde en venninne som ble sammen med broren min, og hver gang vi var i lag skulle hun alltid snakke om hvor fantastisk han var på alt, t.o.m. i senga! Masse detaljer, ikke kjekt! Dessuten har ikke jeg og min bror noe bra forhold, og hun ble alltid sint på meg når jeg og min bror kranglet. Forstår veldig godt at du ikke syns det er stas at venninna di holder på med broren din Anonymous poster hash: 0e9e8...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå