Pingting Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #421 Del Skrevet 11. januar 2014 Hey, en dagbok! *blåse støv av* Ikke så mye interessant melde. I dag er jeg verdens lateste. Også skal vi ut og spise i kveld, og så på kino. Kos. Og så.... hm. Meh. Skal være underholdende senere. Hva gjør godtfolket på denne fortreffelige lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2014 #422 Del Skrevet 11. januar 2014 Her lekes det med ballonger... Din lørdag høres mer bedagelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #423 Del Skrevet 11. januar 2014 Jojo. Men ballonger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. januar 2014 #424 Del Skrevet 11. januar 2014 Skal liksom skrive master jeg, menne.... sitter her i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 11. januar 2014 HERREGUD som jeg ikke savner masterprokrastinering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2014 #426 Del Skrevet 11. januar 2014 HERREGUD som jeg ikke savner masterprokrastinering! Hva mener du? Savner du ikke kg-formiddagene våre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 11. januar 2014 #427 Del Skrevet 11. januar 2014 Hallo i luken. Her prøves sushikokkelering for første gang. Dette bir spennende, for jeg skal lage uvanlig sushi. Skal prøve bl.a røykalaks med en appelsin-og-karve-marmelade. Morro for meg og hybelkaninene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. januar 2014 #428 Del Skrevet 11. januar 2014 Så koselig med utemiddag og kino. Hvilken film skal dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. januar 2014 #429 Del Skrevet 11. januar 2014 HERREGUD som jeg ikke savner masterprokrastinering! Det er et lite helvete Mer prokastinering enn skriving dessverre. Håper filmen dere ser er bra, trenger kino-tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 11. januar 2014 #430 Del Skrevet 11. januar 2014 Havnet innom her som ledd i doktorgradsprokrastinering... Husker jeg fulgte dagboken din før, men har visst falt litt ut. Melder meg herved på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #431 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Hva mener du? Savner du ikke kg-formiddagene våre?? Jo, de var koselige. Men samvittigheten som etterhvert ble så mørk og dyster at den kunne fått Disneyland til å fortone seg som Mordor - den savner jeg ikke altså. Hallo i luken. Her prøves sushikokkelering for første gang. Dette bir spennende, for jeg skal lage uvanlig sushi. Skal prøve bl.a røykalaks med en appelsin-og-karve-marmelade. Morro for meg og hybelkaninene mine Ååå! Fortell hvordan det ble! Jeg har laga sushi selv noen ganger, veldig morsomt! Aldri prøvd noe særlig fine, moderne greier når det gjelder sushi, men jeg er så definitivt ingen purist. Gøy! ...vi var ute og spiste sushi i kveld, forresten. Var på Jonoe. Først sashimi, så crispy duck, så sushi og så sjokoladefondant. Litt mett. Så koselig med utemiddag og kino. Hvilken film skal dere se?Kjempekoselig! Vi fikk endelig sett Gravity. Herlighet så bra den var. Fantastisk filming og regi, Sandra Bullock gjorde en heidundrandes jobb (jeg pleier å få litt noia av henne), mye av fysikken - som jo verdensrom-katastrofe-actionfilmer har en tendens til å bomme grovt på - var riktig, den var estetisk herfra og til helvete, jeg elska måten de brukte lyd (og fravær av lyd) på, og ikke minst klarte de å legge inn en masse fine, subtile ting som disse teskjematende og overforklarende Hollywood-produksjonene så sjeldent gjør. Jeg liker å føle at jeg blir tatt på alvor som kinopublikum. Og 3D-effektene var direkte elegante! Joa, de kunne spart seg for enkelte ting. Og noen klisjeer ble det jo. Og de fikk jaggu ikke alle fakta heelt på plass fine Phil Plait (astronom) har skrevet morsom anmeldelse. Men det gjør ikke noe. For den er bare skikkelig fin og intens og innmari bra. Det er et lite helvete Mer prokastinering enn skriving dessverre. Håper filmen dere ser er bra, trenger kino-tips!Gravity er vel i ferd med å bli tatt av mange steder. Men om du ikke har sett den, så anbefales den altså! Havnet innom her som ledd i doktorgradsprokrastinering... Husker jeg fulgte dagboken din før, men har visst falt litt ut. Melder meg herved på igjen.Haha! Og der har vi grunnen til at jeg ALDRI bør begi meg utpå en doktorgrad. Tror det hadde blitt prokrastinering (og angst) av episke proporsjoner. Men hei og hiv deg på! Stas! Endret 11. januar 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. januar 2014 #432 Del Skrevet 11. januar 2014 Gravity er kul ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. januar 2014 #433 Del Skrevet 12. januar 2014 Gravity er veldig bra, synes jeg! Virkelig et must å se den på kino, tror ikke den hadde hatt samme effekt på en liten skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. januar 2014 #434 Del Skrevet 12. januar 2014 Prokastinering - hva betyr det. Jeg vet jeg burde slå det opp - men jeg får se hva jeg får tid til senere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #435 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har en bok som heter noe sånt som heter The Art of Procrastination: A Guide to Effective Dawdling, Lollygagging and Postponing. Kjøpte den for et år siden. Har ikke lest den enda. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #436 Del Skrevet 12. januar 2014 Åh, søndagsfrokoster. Stod opp et par timer før J-man. Siden jeg glemte å lage deig til kaldgjæring i går, så bakte jeg like gjerne vanlige rundstykker nå. Jeg hadde jo tid. Og rørte bringebær. Og kokte egg. Og kaffe. Og sånn. Også sitte ved bordet i evigheter og kunne lese avisa og prate og bare slappe av. Jeg tror hovedgrunnen til at jeg ikke synes det er en god idé med masse søndagsåpne butikker er fordi jeg liker at verden liksom stopper opp litt. Og da må jeg stoe ppe med den. Vel, nå skal jeg prøve å skrive litt på en rapport om forrige arbeidsoppdraget jeg hadde. Og kanskje kladde litt på en bloggartikkel. Og få ferdig mal til takkekortene etter bryllupet og kontakte trykkeriet. Og betale et par regninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. januar 2014 #437 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg tror nok jeg er enig med deg om søndagsåpne butikker. Det er noe med å ha en stille dag i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. januar 2014 #438 Del Skrevet 12. januar 2014 Sjelden jeg er på kino, men Gravity har jeg faktisk vært og sett! Likte den kjempegodt Her hvor jeg bor finnes det ikke en eneste søndagsåpen butikk og det er egentlig ganske deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #439 Del Skrevet 12. februar 2014 Her var det dødt. Hm... si noe morsomt. ... ... Padde. (jeg fikk panikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #440 Del Skrevet 12. februar 2014 Til mitt forsvar så er padde et litt rart ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå