Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God morgen godtfolk :D *deler ut nystekte klappkaker til alle*

Gratulerer med ny dagbok Ping. Og gratulerer med knøtt :hoppe:

Her herjer uværet, og de ber oss være inne på nyhetene.

Eneste problemet er at denne tøtta elsker uvær, og nyter å gå ute i så sterk vind at det er umulig å puste med nesa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, ja! :)

Og takk! Men eeep, jeg ser det jeg skrev kunne misforstås: ingen knøtt enda! Vi bare satser på å produsere ett på sikt, helst om ikke så alt for lenge ;) (dessuten fikk jeg tantebesøk i dag :dry:)

Nå annen produksjon: bake lefser :opplyser:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops... My bad.. Tenk på alt det søte man kan ha til babyen. Som f.ekspost-50513-0-34664800-1384640118_thumb.j

Tenk hvor skjønt det vil bli :bolledeig: Er det lov til å ville ha baby kun for å kunne få kjøpe/lage tøffe ting?

Klappkake er opprinnelig restebrøddeig stekt direkte på ovnen, men jeg har oppgradert det til å bruke bakepulver istedetfor gjær.(altså pinnebrød). Så tar jeg litt krydderier i, etter humør, og steker på takke eller i stekepanna. Tar omtrent like lang tid som å riste noen skiver brød, men jeg får nystekte rundstykker når jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er lov. Kanskje litt, ihvertfall. :fnise:

MjAxMy1lZjE4ZTIwOTU2MmQ2OTRj.png

Så klappkake er brød-pinne-panne-kake. I like!

Og overlevde du gåturen din? Eller sitter du borteblåst i toppen av et tre og er på KG på mobilen? :lol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerdebabyer er bra! :biggrin: Avslører at jeg titter inn her innimellom fremdeles, og får vel :vinke: og si hei. Og skal selvsagt ikke snakke, ikke at jeg har noen å snakke med for tiden uansett, snakker bare med dataen og to treåringer har jeg følelsen av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Kunne ikke sagt det bedre selv. Nom nom nom

Alt vel. Litt øm i kinna etter det kom en byge med monstersvære hagl. Og når de kommer i en fart på 30 m/s så gjør det litt vondt ja. Sånn bortsett fra det, så er det herlig forfriskende. Jeg kjenner virkelig at jeg lever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nerdebabyer er bra! :biggrin: Avslører at jeg titter inn her innimellom fremdeles, og får vel :vinke: og si hei. Og skal selvsagt ikke snakke, ikke at jeg har noen å snakke med for tiden uansett, snakker bare med dataen og to treåringer har jeg følelsen av...

Hihi! Bare kos at du kikker innom. Dessuten: så lenge man har KG, hvem trenger å snakke med ordentlige mennesker? :lol:

Nei uff, jeg skjønner det er litt stusselig. Hvordan Er det med deg og dine for tiden?

Akkurat. Kunne ikke sagt det bedre selv. Nom nom nom

Alt vel. Litt øm i kinna etter det kom en byge med monstersvære hagl. Og når de kommer i en fart på 30 m/s så gjør det litt vondt ja. Sånn bortsett fra det, så er det herlig forfriskende. Jeg kjenner virkelig at jeg lever

...du passer VIRKELIG ikke til nicket ditt, gjør du vel? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starte søndagen med et laaaangt karbad akkompagnert av masse badeskum, tegneserier og kaffekopp. Ikke gæli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har jeg ikke badekar til vanlig. :snurt: Er hjemme hos modern en tur, for vår årlige bake-lefser-og-forspise-seg-på-raspeball-helg. Her er det både badekar, peis og hage, og skogen rett utenfor døra. Egentlig perfekt, og et sånt type sted jeg gjerne vil bo på en gang i fremtiden. Likevel kommer jeg aldri i verden til å flytte hit når jeg arver det. Var SÅ glad for å flytte fra det lille, sneversynte bondelandet som hadde nok med seg selv og sin egen navle, og ut i den store og spennende verden. Akk ja.

God søndag til deg og! Og alle andre! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...