Kokos Skrevet 15. desember 2013 #381 Del Skrevet 15. desember 2013 Gi en rapport på hva du synes om Hobbiten ja! Har lyst til å se den, men det må bli etter eksamen (ferdig på tirsdag, yay!). Kos deg med å pusle hjemme og med film senere! Hørtes egentlig ut som en veldig fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #382 Del Skrevet 15. desember 2013 Tilbakemelding skal bli! Jeg var ikke superbegeistra for den første (vel, ut over det obligatoriske). Skal se den i 2D, det kan kanskje hjelpe litt. Jeg er på ingen måte en 3D-hater, men det er så definitivt en teknologi med sine begrensninger. Actionscener med masse kamera-veggimellom-effekter er de verste. Så det var liksom ikke filmen for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #383 Del Skrevet 15. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. desember 2013 #384 Del Skrevet 15. desember 2013 Hva? Ikke begeistret for den første Hobbiten? Can we cook him? Jeg synes ikke noe om 3D heller. Men jeg så den i 2D da. Og koste meg. Men det har litt å si at jeg blir litt sånn "hm ... Er den slutt alt? Hva handlet den egentlig om ...? Av han her: http://www.listal.com/viewimage/2450455 <sukk> Så jeg har gledet meg sinnsykt til den kom og må finne en eller annen som er her i julen som vil se den eller kanskje se den alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. desember 2013 #385 Del Skrevet 15. desember 2013 Den andre filmen var helt genial! Så den på fredag, og alle vi tre jenter ble litt småforelska i Smaug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. desember 2013 #386 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg så den i 3D på fredag jeg også. Jeg syns den var bra, men hadde et par ting som irriterte meg (smaug prata seriøst mye ). Men rullescenen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. desember 2013 #387 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg får ikke sett Hobbiten på kino i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. desember 2013 #388 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg får ikke sett Hobbiten på kino i år Skal vi lage klubb? Tviler på at jeg får det til, med mindre jeg går alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. desember 2013 #389 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg så den i 3D på fredag jeg også. Jeg syns den var bra, men hadde et par ting som irriterte meg (smaug prata seriøst mye ). Men rullescenen!! Med den stemmen kun han ha pratet hele filmen for min del. *sukk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. desember 2013 #390 Del Skrevet 15. desember 2013 Skal vi lage klubb? Tviler på at jeg får det til, med mindre jeg går alene Med en times kjøring til byen, tre timers film, en time tilbake, filmen går seint om kvelden, unge som er i sin verste "vil ikke sove"-fase ever, funker det dårlig med kinobesøk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 15. desember 2013 #391 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Ingen spoilere før romjula er over, jenter! Jeg skal nemlig se den da Endret 15. desember 2013 av Stjernesol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. desember 2013 #392 Del Skrevet 15. desember 2013 Glad jeg har lest boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. desember 2013 #393 Del Skrevet 15. desember 2013 Jammen film og bok hadde jo lite å gjøre med hverandre i første film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. desember 2013 #394 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er nerde kveld på Fem. Først viste de Narnia, så Once Upon A Time og nå Alice In Wonderland. Yey ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #395 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Den var fin! OK.Underholdning. Egentlig ikke så mye mer. Jeg har lest boka én gang for hundre år siden (om man runder opp) og det er vel i grunnen like greit. Men avslutningsmusikken var altså noe av det fineste jeg har hørt på lenge. Endret 15. desember 2013 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 15. desember 2013 #396 Del Skrevet 15. desember 2013 Leste boka da jeg var 12, så den husker jeg ikke noe særlig av... og de hadde lagt til mye i første filmen som ikke var med i boka! gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #397 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) kaafffehhhhgggnhghff.. Endret 19. desember 2013 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #398 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har forøvrig funnet ut at de vennene mine som hater Hobbiten er MYE mer underholdende på Facebook enn de som likte den. Eder og galle er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2013 #399 Del Skrevet 19. desember 2013 kaafffehhhhgggnhghff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #400 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Åh. takk. Kaffe er magisk, det forvandler folk fra zombie til menneske. Hvorfor bruker de aldri det i zombiefilmene? Eller i det minste lar zombiene nomse på noen baristaer? Endret 19. desember 2013 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå