Gjest Blondie65 Skrevet 23. november 2013 #301 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg er også Introvert. Jeg er ganske sikker på at jeg var veldig år sosial angst som tenåring - jeg var forferdelig ensom og trivdes ikke i mitt eget selskap. En forferdelig kombinasjon når en ikke tør å snakke med nye folk eller skape kommunikasjon med venner. Da jeg ble skilt arbeidet jeg hardt for å få bort den biten av sjenertheten som ødela for meg (henger veldig sammen med selvbilde dette) og oppdaget at det var kjekt å være alene. Jeg har også helt fabelaktige venner som forstår at jeg sier nei av og til når det blir for mye bare fordi jeg må ha ro for å hente meg inn. Tamaris har fantastiske sko. Jeg fant noen på nett som jeg ville ha, men jeg kan ikke kjøpe sko på nett for jeg må prøve på og orker ikke returneringsstyet. Og de jeg ville ha har jeg ikke kunnet oppdrive. Så da ble det røde Rieker med snøring på meg. Har ikke angret, men måtte innse at rødt ikke går til alt så da ble det et par svarte skoleletter i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2013 #302 Del Skrevet 23. november 2013 Fiiine støvler Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. november 2013 Forfatter #303 Del Skrevet 23. november 2013 Kjoleee! Veldig fornøyd. Passer til det meste, lett å pynte både opp og ned. Også er det litt ull i stoffet, så den er litt annerledes. Åja, også måtte jeg ha en størrelse mindre enn vanlig (da sitter den noe trangere enn på modellen. Ble til og med litt puppeskvis. Men det kan jeg leve med. Ja, også tror jeg at Oasis generelt har litt store størrelser. Men whatever.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. november 2013 Forfatter #304 Del Skrevet 23. november 2013 Så herlig med avslappet julegavestyr altså Synes mange er så kravstore for tiden. Ja, i grunnen. Jeg har aldri vært vant til at jula skal være en gavebonanza, så det hender jeg får litt bakoversveis av de trådene her inne med lister over hva folk fikk til jul. Men men - hver familie har jo sine tradisjoner og standarder. Dem om det. Det er ihvertfall deilig at både min familie og svigersene er ganske like! Jeg er også Introvert. Jeg er ganske sikker på at jeg var veldig år sosial angst som tenåring - jeg var forferdelig ensom og trivdes ikke i mitt eget selskap. En forferdelig kombinasjon når en ikke tør å snakke med nye folk eller skape kommunikasjon med venner. Da jeg ble skilt arbeidet jeg hardt for å få bort den biten av sjenertheten som ødela for meg (henger veldig sammen med selvbilde dette) og oppdaget at det var kjekt å være alene. Jeg har også helt fabelaktige venner som forstår at jeg sier nei av og til når det blir for mye bare fordi jeg må ha ro for å hente meg inn. Tamaris har fantastiske sko. Jeg fant noen på nett som jeg ville ha, men jeg kan ikke kjøpe sko på nett for jeg må prøve på og orker ikke returneringsstyet. Og de jeg ville ha har jeg ikke kunnet oppdrive. Så da ble det røde Rieker med snøring på meg. Har ikke angret, men måtte innse at rødt ikke går til alt så da ble det et par svarte skoleletter i tillegg. Ai, ja det hørtes ut som en dårlig kombo. Jeg kjenner igjen litt av det du skriver. Jeg var ikke nødvendigvis så ensom i oppveksten om du teller antall venner - men det var igjen det med å komme fra et lite sted hvor det liksom ikke var noen å velge mellom (sorry Androide, nå klager jeg igjen. ). Faktisk har jeg blitt litt mer introvert med årene tror jeg, i grunnen passer det fint med å bli eldre og å være litt mer trygg på seg selv og hvem man er. Pluss at man er over den verste festealderen uansett, så du blir ikke sett på som en snåling om du ikke blir med ut på byen hver jækla helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. november 2013 Forfatter #305 Del Skrevet 23. november 2013 Holy crap! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2013 #306 Del Skrevet 23. november 2013 Så utrolig fin kjole! Og en størrelse ned er en størrelse ned. Mer tenker vi ikke over den saken! Jeg ser det jo også veldig godt pp bilder at du har blitt tynnere. Trener du veldig mye? Jeg er faktisk kommet til det punktet at jeg vurderer å i det minste prøve på en sånn bandasjekjole. Takk til ammingen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. november 2013 #307 Del Skrevet 23. november 2013 Fiiin kjole! Og.... Mindfuck-bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. november 2013 #308 Del Skrevet 23. november 2013 Sånner kjoler gjør seg med litt pupper i Ammingen ja jeg veier nå hele 50 kg. Og det er IKKE positivt! Ser jo ut som et beinrangel. Skjønner ikke at folk ønsker å være så tynne, når de har fine former både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. november 2013 #309 Del Skrevet 23. november 2013 Ikke at jeg trodde at Ping ville være SÅ tynn, altså men folk generelt, dvs fjortiser som vil være med på top model. Og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. november 2013 #310 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Denne var VELDIG beskrivende Endret 23. november 2013 av Gaby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. november 2013 #311 Del Skrevet 23. november 2013 Denne var VELDIG beskrivende Kjenner men bare litt igjen, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. november 2013 Forfatter #312 Del Skrevet 23. november 2013 Haha, godt å vite hva man (kanskje) har å se frem til Jeg har faktisk ikke trent ordentlig på evigheter. Sist gang jeg hadde en skikkelig økt var den dagen jeg fikk beskjeden om at pappa var død. I begynnelsen av april. I tiden rett etter så var liksom ikke det en prioritet. Og så kom feltsesongen med til tider hardt fysisk arbeid på jobb, og å bo hjemmefra. Man bør vel være forsiktig med hva man trener da for å unngå belastningsskader og å slite seg helt ut, men litt kjerneøvelser og cardio burde gå an. Men det ble liksom ikke. Og så var det bryllupsstyr. Og nå, eh, .... vet ikke... Vanskelig å komme i gang igjen, jeg var jo så flink i vinter og i vår! Jeg skal komme i gang igjen, lover. Jeg lurer veeeldig på om jeg skal hive ut treningsutstyret jeg har her hjemme (har en ellipsemaskin og en treningsbenk + manualer) fordi det tar så mye plass, og vi trenger egentlig all lagringsplassen vi kan få. Utstyret de har på et senter er uansett mye bedre. Og mindre støvete. MEN så er terskelen for å få ræva si på trening mye lavere når jeg er hjemme, da går det an å gjøre det på impuls. Men det er også lettere å utsette fordi jeg kan gjøre det når som helst. Også er det denne introverte Pingen da, som definitivt foretrekker å gjøre sånt på steder uten folk. MEN så kunne jeg kanskje hatt godt av en veiledningsøvelse eller to for frivektøvelser. ...og slik ender man opp med å utsette alt sammen. Men ja - jeg har jo gått ned endel. På mitt aller, aller største var jeg omtrent 17 kg større enn jeg er nå. I den siste "runden" har jeg gått ned en 6-7 kg, overraska over hvor godt det synes egentlig. Nå har det sneket seg på et par kg etter dødsfall og bryllup og gud vet hva, men de sklir nok av bare jeg går tilbake til normal livsstil tenker jeg. Eh, hamburgere til middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. november 2013 #313 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har gitt opp treningssenter - jeg har ikke tid til regelmessig trening som er avhengig av at jeg trener etter jobb. I et halvt års tid har jeg gått mye, men i mørket får jeg ikke gjort det. Til neste år får vi treningsrom på jobb og da blir det også vintertrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. november 2013 #314 Del Skrevet 23. november 2013 Ping, du kan jo trene opp muskler rundt bekkenet samt ryggmusklene, kan komme godt med før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. november 2013 Forfatter #315 Del Skrevet 24. november 2013 Sant nok, godt poeng. Rydder. Bøker. Vi har endel. Fler enn det er bilde av her. De har bodd i ørti forskjellige steder i leiligheten. Nå skal de bli naboer i bokhylla. bøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. november 2013 #316 Del Skrevet 24. november 2013 Bøker Her jeg bor er det dessverre ikke plass til flere. Men en vakker dag skal jeg ha en hel stuevegg med bøker og en meget god stol i strekke-ut-armen-avstand og med godt leselys. :drømme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. november 2013 #317 Del Skrevet 25. november 2013 Bøker Vi har også vår andel, dekker type to vegger av gjesterommet/kontoret. Tør ikke tenke på hva vi skal gjøre hvis rommet etterhvert må brukes til noe annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. november 2013 #318 Del Skrevet 25. november 2013 Bøker Jeg mener bestemt at man kan lære ganske mye om noen, bare ved å se på bokhyllene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. november 2013 #319 Del Skrevet 25. november 2013 Bøker Jeg mener bestemt at man kan lære ganske mye om noen, bare ved å se på bokhyllene deres! Ja, det kan du si. "Har du lest alle de bøkene?" fikk jeg ofte høre da jeg hadde bokhyller i stuen og på soverommet stappfulle med bøker. Spesielt ... ahem ... nye bekjentskaper av hannkjønn syntes det var fascinerende. Da jeg var på besøk hos noen ble jeg overlatt til bokhyllestudie og kunne raskt konstatere at en plass i dette hus måtte det finnes en modelljernbane. Så jeg spurte selvsagt hvor ... Og ble geleidet til det aller helligste jernbanerommet (ikke helt uten beundrende kommentar for mine meget deduktive evner). Stor sorg da denne mannen - soleklar kandidat til alt som har med steampunk å gjøre - ikke var interessert i lille moi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 25. november 2013 #320 Del Skrevet 25. november 2013 Denne var VELDIG beskrivende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå