Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J-man er hos en kompis og drikker øl. Jeg har hjemme-alene-kveld. Utrolig digg! Cookiebaking, actionfilm på TV (A-team) og øl i hånda. Blid ping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med ølsirup, mørk sjokolade, pretzels og peanøtter. Oppskrift på forrige side. ;)

Jeg er så glad jeg har evnen til å kose meg i mitt eget selskap. Ofte lengter jeg etter det. Jeg havner vel på den introverte siden av skalaen - jeg liker folk, har endel venner og koser meg med sosialisering. Men jeg blir fort sliten av det. Og jeg trives aller, aller best når jeg kan surre rundt inni mitt eget hode. Fint ting det, jeg kjeder meg for eksempel aldri. Kan ikke huske sist jeg kjeda meg, egentlig.

Jepp, cookies ute av ovnen! En fant veien ned i magen og. Gode! Ikke det mest fantastiske ever, men man kjenner ølsmaken, og søtt + salt er jo alltid nomnom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-team :nigo:

Det er veldig godt med litt alenetid av og til! Det og spontane kinobesøk er vel det jeg savner mest fra tiden uten baby :P

Satt faktisk på bussen hjem fra jobb og lurte på hvordan cookiene ble :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble gode! :opplyser: Har ikke prøvesmakt på siste batchen enda, det må jeg jo. Gå grundig til verks og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, pengebrukeuke.

Har kjøpt intet mindre enn to par med sko. Ett par skikkelige vinterstøvler fra Tamaris:

184561-b.jpg

184561-g.jpg

Og et par boots-som-passer-til-tørt-vær-og-vått-vær-og-kaldt-vær-og-varmt-vær-og-til-både-bukse-og-skjørt.

*brune, helt enkle midt-på-leggen-snøreboots jeg ikke har bilde av*

Også har jeg kjøpt julegaver. Nesten bare bøker! Tenker denne til lille filleniese på 6, denne til tvilling-filleniese og - nevø på 4, denne til mamma, denne til tante og onkel og denne til fetteren min. Må ha noe mer til fetteren min og mamma. I tillegg er det svigermor og ei venninne. Både familien min og J-mans er så herlig lite gavefokuserte. Vi gir aldri store ting. J-man og broren har i mange år bare gitt hverandre en øl. Også har det viktige vært å kunne skravle litt mens de drikker opp den. Ettervert har flere hevet seg på den der. Fint. Og da vi feira jul der i fjor så plutselig gavebordet ut som noe fra et nachspiel! :ler:

Jeg og J-man dropper å kjøpe noe til hverandre og går heller ut og spiser på ette eller annet fancy sted. Og kanskje noe annet morsomt (kino, teater etc). Bra deal. :)

Og jeg prøvde julebordkjole til 900 spenn på Oasis før i dag. Har jo gått ned litt i vekt, så de kjolene som passa før er litt ....meh nå. Bra unnskyldning til å kjøpe noe nytt. ;) Bestemte meg for å vente i går, men det blir vel fort til at jeg drar og kjøper i morgen.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er det ladies night her. Eksplosjoner på TV, øl rett fra boksen ... og jeg sitter bukseløs i sofaen. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstrovert person melder seg også til cookiesmaking! :jepp:

Skulle innimellom ønske jeg trivdes bedre i mitt eget selskap, altså. Det høres så deilig ut å virkelig kunne slappe av ordentlig alene over lengre tid. Jeg liker alenetid, jeg også, men absolutt maks er en halv dag. Som regel blir jeg selskapssyk etter et par-tre timer! Begynner gjerne å kjede meg også... Men samtidig trenger man jo ikke prate sammen hele tiden når man er sammen, det holder lenge at man er i samme hus og gjør hver sin greie. Da har man jo muligheten til å veksle noen ord når man bobler over av snakketrang!

Edit: Oooh, kule skoene! De så varme og gode ut! Er forresten stor fan av Oasis og kjolene deres. Dyre, men sååå fine!

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er cookies til absolutt alle personlighetstyper her! Selv de som er rimelig personlighetsløse kan få en :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ække så veldig imponert av det andre jeg har hørt av Bastille, men den her synes jeg er utrolig fin. Synes også de hadde en veldig fin live-versjon på P3.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiine sko! Og, ja til ny kjole! Viktig å føle seg vel! :jepp:

Synes du har fornuftige tanker rundt julegaver! Vi vurderer fortsatt om PS4 blir årets julegave til hverandre her i huset :P

:opplyser:

how-to-care-for-introverts.jpg?w=288&h=2

Og, man slapper ikke ordentlig av før man ikke har bukse på. Kosebukser og pysjbukser er naturligvis unntak fra den regelen, men frihet! :opplyser:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaah! Jeg kjenner igjen endel av de greiene på den der, men den er nok for de som er endel hakk mer introverte enn meg.

1343709811713_934989.png

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...