Gjest Ida M. Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Noen som kan anbefale noen parfymer til 19-årig, sprek jente?
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Det kommer jo an på hva du liker det... Krydret? fruktig? frisk? søt?
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Ralph Lauren Ralph Escada Island Kiss YSL In Love Again Lacoste Pour Femme
Gjest Ida M. Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Har fra før av brukt: Naomagic, Emporio Armani, Cliniqe Happy, Sergio Tacchini - Donna, J'Adore. Dette er de jeg er mest fornøyd med da.
Gjest Ida M. Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Tusen takk for tips. :-) Har nå bestilt Escada Island Kiss. Skal bestille flere etter hvert, flott om dere kommer med flere tips!
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 :o bestilt? Det var rask på avtrekkeren? Du burde teste ut i et parfymeri først, siden det er umulig å forutsi hva du liker utfra hva andre liker. Mange sverger for eksempel itl L'Eau d'Issey, men på meg lukter den bare agurk, og ikke spesielt godt.
Gjest Ida M. Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Jepp, har bestilt ja. Jeg får håpe vi har tilnærmet lik luktesans da vet du.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har ikke sagt at jeg liker dem selv, men at jeg OPPFATTER disse parfymene som søte og fruktige.
Gjest Ida M Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har ikke sagt at jeg liker dem selv' date=' men at jeg OPPFATTER disse parfymene som søte og fruktige.[/quote'] Greit, unnskyld...
starie Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes ikke Island Kiss er noe god, og på meg fikk den en skarp og helt jævlig lukt.
nat26 Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Synes lacoste pour femme er veldig god jeg,og intense av Hugo Boss
Gjest Cuddly Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Jepp, har bestilt ja. Jeg får håpe vi har tilnærmet lik luktesans da vet du. Luktesansen har jo ikke SÅ mye å si i denne sammenhengen... Det som er viktig er jo hvordan parfymen reagerer med den enkeltes hud - og dermed hvordan lukten blir. En parfyme som er god på meg kan lukte fælt på andre, og omvendt.
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2004 #14 Skrevet 3. mai 2004 Jeg kjøpte Escada Island Kiss bare på grunn av veska som fulfte med :D Likte ikke den i heletatt, så den får søstera til typen til bursdagen sin Så får jeg heller kjøpe fjorårets et år til. Synes duften ble litt for kvalmende, men det avhenger hvordan duften reagerer med huden til hver enkelt.
m_h Skrevet 3. mai 2004 #15 Skrevet 3. mai 2004 Escada hippie er ikke like søt som Island Kiss Men det er riktignok en sommerparfyme.
Saeria Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 Mange sverger for eksempel itl L'Eau d'Issey, men på meg lukter den bare agurk, og ikke spesielt godt. Jeg sverger til den! Den lukter faktisk godt på meg, og jeg har fått masse skryt for den. :D Jeg bruker den uten alkohol, fordi det er så greit i solen.
SunAndMoon Skrevet 3. mai 2004 #19 Skrevet 3. mai 2004 Luktesansen har jo ikke SÅ mye å si i denne sammenhengen... Det som er viktig er jo hvordan parfymen reagerer med den enkeltes hud - og dermed hvordan lukten blir. En parfyme som er god på meg kan lukte fælt på andre, og omvendt. Akkurat det jeg tenkte også... ! Jeg bruker forresten Salvador Dali (-flor), Cacharel - Amor Amor og Laura fra Laura Biagotti Bruker mest Daliflor til hverdagsbruk - frisk og god lukt!
Smilla78 Skrevet 4. mai 2004 #20 Skrevet 4. mai 2004 Noa Fleur fra cacharel er kjempegod! Kjøpte den for noen uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå