Gå til innhold

Har nattavvent i helgen, men ett spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen har vi nattavvent. Han er 8 mnd og får to grøtmåltider, middag og frukt på dagen. Spm er om siste grøtmåltid bør være så nærme leggetid som mulig? kan virke som han ikke liker å legge seg stappmett. Da blir det gulp og rap i lang tid etter han er lagt. Er bare redd for at han skal våkne sulten på natta og at avvenninge er forgjeves?

Anonymous poster hash: 2319e...7b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen har vi nattavvent. Han er 8 mnd og får to grøtmåltider, middag og frukt på dagen. Spm er om siste grøtmåltid bør være så nærme leggetid som mulig? kan virke som han ikke liker å legge seg stappmett. Da blir det gulp og rap i lang tid etter han er lagt. Er bare redd for at han skal våkne sulten på natta og at avvenninge er forgjeves?

når får han de to grøtmåltidene og fruktmåltidet?

Anonymous poster hash: 4fafd...d44

Skrevet

Grøt ca 11, middag og frukt ca 15 og så er det dette siste måltidet jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med.... ts

Gjest pysepusen
Skrevet

For tre år siden da jeg hadde baby sist ble jeg rådet til å gi grøt en liten time før leggetid.

Skrevet

For tre år siden da jeg hadde baby sist ble jeg rådet til å gi grøt en liten time før leggetid.

Det gjør vi også. Grøt kl 17, seng kl 18 :)
Skrevet

Her er det grøt kl.18/18.30 og legging kl.19 ca. Men han spiser flere måltider enn din da! Grøtfrokost, varmlunsj, frukt, middag og grøtkvelds. Da han var 8mnd spiste han ikke varmlunsj. Men det går seg kanskje opp nå som din ikke spiser på natten lenger? Da blir de ofte mer matlystne på dagtid.

Skrevet

Sikkert lurt å vente litt med legginga ja.

Anonymous poster hash: 2faa3...e5e
Skrevet

nå som nattavvenningen er ferdig så er jeg redd for at han ikke skal få nok på dagtid. Sånn som i dag ville han rett og slett ikke ha grøt til lunsj, og sånn er det noen enkelte dager. Hvis han da hopper over et grøtmåltid på dagen, må han da ammes på natt igjen om han skjulle våkne? ts

Skrevet

Da hadde jeg heller gitt frukt eller noe annet den ene natten, dumt å begynne med amming igjen. Vår fikk mme om natten om hun våknet frem til hun var ca 10 mnd, og jeg var sikker på hun fikk nok på dagen. Nå er hun 3 år og kan fortsatt våkne på natten sv og til å være sulten, men da får hun skive

Skrevet

skive midt på natten? hørtes merkelig ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...