prinsesseemily Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Har hørt at om man har 10mm eller mindre så vil utvidningen gro igjen av seg selv, og da lurte jeg bare på hvor lang tid det vil ta for at det skal gro igjen og hvor lenge man kan ha utvidningen før den aldri gror igjen? Om dere skjønner
miramis Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Det tar utrolig lang tid. Venninne av meg hadde veldig små utvidelser og hullet ser temmelig likt ut tre måneder senere. Akkurat som et rumpehull i øret, haha er så stygt. Glad jeg ombestemte meg og ikke begynte med det. Har du utvidet de masse vil de ikke kunne krympe inn igjen. En generell regel på det er om du får en finger igjennom hullet. 1
Neket Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Tror det kommer veldig an på huden og hvor lenge hullet har vært der. Gamle hull i ørene gror jo aldri... Vet de sprøyter inn Restylane i vanlige hull i ørene som har blitt lange pga tunge øreringer etc, men det er jo en filler, og man blir vel seende ut som dumbo om man skal fylle igjen et stort hull. Har sett en del som har måttet ty til kirurgi for å få normale øreflipper igjen...
kills Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Du tenkte ikke på hvordan det vil se ut før du begynte? Uansett, har venninner som ikke har hatt større enn 10 mm og det ser ikke ut selv om de har tatt ut pluggene.
prinsesseemily Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2013 Du tenkte ikke på hvordan det vil se ut før du begynte? Uansett, har venninner som ikke har hatt større enn 10 mm og det ser ikke ut selv om de har tatt ut pluggene. Har ikke tatt noen utvidning.. Haha, tenker selfølgelig på sånt før jeg begynner med det!
GirlWithOneEye Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg har hatt 19 mm i nesten 5 år. Tok de ut for 2 uker siden og nå er jeg nede på 6 mm. Alt avhenger av huden din, om den er "stretchy" eller ikke, og alt det der.
Zeroholic Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Det tar VELDIG lang tid, jeg har ikke prøvd å la dem "krympe" selv, men en venninne av meg hadde 14 mm i ørene og tok de ut etter 1 år - og hun har 5-6 mm nå.
Gjest Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Jeg hadde 10mm og tok de ut. Etter et år var det ene på 5mm og det andre nesten helt gjengrodde. Det er veldig individuelt hvor fort og mye det gror uansett om man har 5mm eller 25. I verstefall må man få legen til å snitte litt for å så sy noen sting så det skal gro sammen.
fiddlesticks Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Veldig ukjent for meg alle disse postene over, har selv utvidet til 8mm på begge ører, tok de ut for å gjøre en special effects look som krevde det, glemte å sette i igjen, og en uke senere har jeg to små steker det bare går en vanlig øredobb i.. Har litt å si hvor lenge du beholder 10mm. Hvis det er under 3-4 mnd vil det nok gå tilbake VELDIG fort, men også kanskje på hvor gammel du er og. Hvis du er veldig ung er garantert huden din elastisk nok til å tilpasse seg igjen.. uansett, hvis du spør en piercer vil han/hun nok fortelle deg at det vil gro tilbake på 1 uke-noen mnd hvis du ikke har mer enn 1cm ^^ så lenge du ikke er 40+ og huden din har mistet all elastisitet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå