Gå til innhold

Tur rundt sognsvann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært der oppe, kan noen si noe om hvordan denne turen er? Hvor langt er det rundt, hvor kupert er det, er det lett å følge den rette veien rundt, er det greit å parkere der, er det noen åpen kiosk på hverdager i nærheten, og hva med toalettmuligheter ?

Samme med Frognerseteren, har aldri vært der heller. Er det langt unna Sognsvann ? Er kafeen der åpen hele uken ? Hvordan kommer man seg lettest dit?

Takknemlig for svar :)

Anonymous poster hash: c1ed9...2db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://ut.no/tur/sognsvann

Der er vel toalettMULIGHETER, men jeg klarte ikke engang nærme meg toalettene pga lukt og uhygieniske tilstander sist jeg var der:( Der er en kiosk, men vet ikke helt hvor mye den er åpen nå om høsten. Google it;)

Skrevet

Turen rundt Sognsvann er ca. 3,3 km. Det er ganske flatt, og det er kanskje på 8-10 meter høydeforskjell mellom høyeste og laveste punkt. Det er svært lett å følge veien rundt, og det er en kjempediger parkeringsplass der.

Det er gratis toalett der, men toalettene er litt ekle. Jeg vet ikke om kiosken er åpen på hverdager.

Frognerseteren ligger vel ca. 10 km fra Sognsvann om du går innom Ullevålseter, men det finnes kortere veier. Kafeen er åpen hele uken. Det enkleste er å kjøre opp eller ta banen til Frognerseteren og gå fe minutter til kafeen.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar :) Hvis man skal ta t-bane til begge plassene, hvilke holdeplasser er det da snakk om å gå av på, og er det langt å gå ?

Anonymous poster hash: c1ed9...2db
Skrevet

Linje 6 Sognsvann til endestasjonen (Sognsvann) og deretter 300(?) meter å gå til vannet.

Linje 1 Frognerseteren til endestasjonen (Frognerseteren) og deretter 300(?) meter å gå (nedoverbakke) fra stasjonen til kafeen..

Skrevet

Ekle doer. Rumerne som holder til der griser og bæsjer ned hele stedet.

Anonymous poster hash: 00cb6...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...