Gå til innhold

"Eksdama" spurte hvorfor jeg aldri satset på henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hun ba meg være ærlig. Jeg har nylig blitt sammen med en annen jente som jeg liker utrolig godt. Jeg likte eksdama også, men jeg fortalte henne at grunnen til at jeg aldri satset på henne var at hun hadde hatt for mange partnere og one night stands.

Jeg har aldri sagt det til henne, fordi jeg dømmer ikke henne, men hun ble drit sur og ba meg aldri snakke til henne igjen. Hva er greia? Hun spurte hvorfor og ville ha sannheten. Jeg advarte henne flere ganger at ingenting godt kom ut av det.

Hvorfor er hun sur nå? Hun ba jo om å få vite sannheten.

Anonymous poster hash: 0ed44...254
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Yellowrose
Skrevet

Høres ut som hun leker kostbar og vil ha deg tilbake. Fokuser på det du har nå og la dette kvinnemennesket forbli i fortiden! :)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Kanskje hun mener at du ikke burde ha inngått et forhold med henne i det hele tatt, når dette er hva du alltid har tenkt om henne?

• Liker 25
Gjest Det reven sa..
Skrevet

Du dømmer henne.... Enkelt å greit.

• Liker 18
Skrevet

Du dømmer henne ikke, men det er grunnen til at du ikke satsa? Klart hun er sur, du dømmer hardt (og kanskje urettferdig). Hun ønska vel å høre noe hun eventuelt kunne forandre, men nå vet hun jo at det er bra hun ikke endte opp med deg, så hun er sikkert glad for sannheten. Klart hun er sur på deg, med god grunn. Fordi: du dømmer.

Anonymous poster hash: ae055...107

• Liker 8
Skrevet

Hun ble vel fornærmet, ikke akkurat det hun ville høre.

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke si at mitt antall sexpartnere forandrer måten jeg forholder meg til noen jeg liker, og det er derfor uforståelig for meg hvorfor det skulle brydd en jeg liker.

Du sier at du ikke dømmer, men det er akkurat det du gjør og det hadde neppe falt i smak hos meg heller.

• Liker 9
Skrevet

Hadde også dumpa en potensiel kjønnssykdom bombe, bra gjort.

Anonymous poster hash: dc419...70a
  • Liker 1
Skrevet

Du sier at du ikke dømmer, men det er akkurat det du gjør og det hadde neppe falt i smak hos meg heller.

Hva så? Det er jo ikke de vi dømmer vi vil ha. Hva med å ha litt stolthet å bare ta konsekvensene av det man spør om?

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 2
Skrevet

Du gikk inn i et forhold med henne, vel vitende om at du ikke ville satse på henne. Derfor er hun sur.

Anonymous poster hash: 3c3ad...852
  • Liker 16
Skrevet

Jeg kunne også vært MIDLERTIDIG sammen med en mann som har hatt mange sexpartnere, men aldri om jeg kunne satset seriøst på han.

Anonymous poster hash: c3582...3ed
  • Liker 1
Skrevet

Hva så? Det er jo ikke de vi dømmer vi vil ha. Hva med å ha litt stolthet å bare ta konsekvensene av det man spør om?

Spørsmålet ditt gir ingen mening.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne også vært MIDLERTIDIG sammen med en mann som har hatt mange sexpartnere, men aldri om jeg kunne satset seriøst på han.

Anonymous poster hash: c3582...3ed

Hva er det som gjør at du ikke er i stand til å satse på noen med mange partnere? Føler du deg mer spesiell dersom du er en av få? Knis.

• Liker 3
Skrevet

Jeg støtter deg TS.

Jeg skrev en post her for en tid tilbake der jeg refererte en blogg som sier at hvis man gjør det riktig, så kan det være gunstig å spørre en tidligere kjæreste hva som var årsaken til at de ble dumpet.

http://www.therulesrevisited.com/2011/10/ask-for-feedback-if-guy-breaks-up-with.html

Skulle neste tro hun hadde lest den!

Uansett, det var modig av henne å spørre og be deg være ærlig, langt mindre modent å reagere som hun gjorde. Hun ville tross alt ha sannheten.

Grunnen til at hun ble sint er åpenbar - promiskuitet er en sensitivt tema for mange kvinner og det er ikke noe hun kan gjøre noe med.

Bare legg det dødt. Hun har fått svaret sitt så på et vis er det en god ting og hun kan få closure.

On a sidenote: du skriver "eksdama" i tittelen som om hun ikke egentlig er det. Og hun spurte hvorfor du ikke "satset" på henne? Var dere i et ordentlig, monogamt forhold eller var det slik at dere bare datet?

Anonymous poster hash: 9ea1f...93a
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje hun følte seg truffet ?
det er vel ganske åpenbart ? :)

Anonymous poster hash: c7713...7f0
Skrevet

Spørsmålet ditt gir ingen mening.

Hva er vitsen med å mase og gnåle om å få svar på noe, for så å bli forbanna over svaret?

• Liker 1
Skrevet

Hva er vitsen med å mase og gnåle om å få svar på noe, for så å bli forbanna over svaret?

Du stiller meg spørsmålet som om det var jeg som gjorde det, så da henviser jeg deg videre til TS.

Skrevet

Gjorde hun ikke det da? Konsekvensen er jo å ikke snakke mebd ham mer. Forandre sin fortid kan hun jo ikke. Å være sur er jo også en grei og forståelig konsekvens.

Eller hva mener du hun burde ha gjort?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...