Gå til innhold

Dårlig med dating i Nord-Trøndelag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en liten by ved Namsen og merker at dating er vanskelig her. De fleste er i forhold og har barn, og de single ser man ikke.

Er det noen her på forumet som bor i Namsos, Ottersøya, Vikna eller Rørvik som kan si noe om dette?

Er dating generelt sett vanskeligere på små steder (med fare for å virke "obvious" - jeg lurer virkelig på dette).

Anonymous poster hash: 378cd...58d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jenter flykter fra bygda og inn til storbyen så fort de kan. De som blir igjen er de som har prestert å bli gravid før fylte 20.

• Liker 1
Skrevet

Om det er noen trøst er det magert i Trondheim også..

Anonymous poster hash: 8c937...466
Skrevet

Er ikke trøndermenn kjent for å være veldig treige?

Anonymous poster hash: 848f5...0a4
  • Liker 2
Skrevet

Er ikke trøndermenn kjent for å være veldig treige?

Anonymous poster hash: 848f5...0a4

Jeg merket det når jeg flytta til tr.heim. Trønderjenter er mer guttejente merker jeg, så det er ikke rart det er vanskelig å finn seg ei.

• Liker 2
Skrevet

Tror det er generelt slik på de fleste små plassene.

Men ja,trøndere er trege. Både menn og kvinner. Nu må vi skjærp oss folkens! ;)

Skrevet

Kjenner en som bor i Nord-Trøndelag og han tror jeg har problemer med å skaffe seg dame.. Er ikke lett der oppe tror jeg.

Anonymous poster hash: 2ee6d...54b
Skrevet

og bergenske jenter er sære

Anonymous poster hash: dd351...f05
  • Liker 3
Skrevet

Synes også det er tafatt sjekkemiljø i Sør-Trøndelag om det er noen trøst :P

Kanskje vi alle skal flytte til Oslo? :P

Anonymous poster hash: 68de8...28a
Skrevet

og bergenske jenter er sære

Anonymous poster hash: dd351...f05

hvordan det?! :jolie:

Skrevet

Bodde noen år i Namsos i forbindelse med studier. Alle nord-trønderne i klassen var i forhold, forlovet i midten av 20-årene osv..og mange hadde hatt samme kjæreste siden tenårene.

For meg som kommer fra en storby var dette veldig ulikt det jeg er vant med.

Hvor de single var lurte jeg også på.På byen orket jeg ikke gå,det viktigste for folk der var tydeligvis å drikke seg dritings så fort som mulig.Godt mulig de var der.

Om ikke vanskeligere,så tror jeg dating absolutt er annerledes på slike småsteder.Utvalget er jo mye mindre enn i storbyene,så tror folk tar det de får og holder seg til samme person i større grad enn de ville gjort om de bodde på et større sted med flere mulige kjærestekandidater.De som er minst attraktive sliter nok mer på bygda enn i byene med å finne noen.

Anonymous poster hash: 464c4...887
Skrevet

N-trøndelag er i en bølgedal når det kommer til dating for tiden.

Skrevet (endret)

**Redigert grunnet feil

Endret av Omniation
Skrevet

TS her.

Det ser dårlig ut med dating her oppe ja. Alternativet er å date noen i Trondheim, Levanger eller Steinkjer, men det er jo et stykke å reise da - gurimalla sier jeg bare. Hadde det ikke vært for jobb så hadde jeg flyttet til en større by.

Skrevet

Steinkjer er også lavmål på datingsiden for tiden.

Skrevet

Steinkjer er også lavmål på datingsiden for tiden.

Wow! Hvordan vet du det? Tar du utgangspunkt i antall profiler på diverse nettsider?

• Liker 1
Skrevet

noen som vet hvordan det er i namsos?

Skrevet

Jeg merket det når jeg flytta til tr.heim. Trønderjenter er mer guttejente merker jeg, så det er ikke rart det er vanskelig å finn seg ei.

"Halve" Trondheim består jo av studenter. Mange landsdeler er representert ;)

Anonymous poster hash: 47aba...155

Skrevet (endret)

TS her.

Det ser dårlig ut med dating her oppe ja. Alternativet er å date noen i Trondheim, Levanger eller Steinkjer, men det er jo et stykke å reise da - gurimalla sier jeg bare. Hadde det ikke vært for jobb så hadde jeg flyttet til en større by.

Tror ikke det blir mye mere dating på de selv om du flytter til Steinkjer. Synes ikke dating-kulturen akkurat er på topp her heller.

Endret av RetroGirl
Skrevet

Wow! Hvordan vet du det? Tar du utgangspunkt i antall profiler på diverse nettsider?

Hvorfor spør du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...