AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hei, Prøver å ligge litt lavt her, da jeg er redd jeg kan bli gjenkjent. Men mora mi har vært på gjennforeningstur med gode venninner fra barndommen. Dei har vært det før, og når jeg kanskje var i 12-13års alderen, så var jeg også med. Eine venninna til mora mi, har ei datter som er ett år yngre enn meg(17år). Da vi møttest for da 5 år siden, så kan jeg så vidt huske det. Mora mi har jo fortalt meg litt av hvert fra den turen, og fortalt om da hun som er 17år. Av ren nysgjerrighet, så søkte jeg henne opp på facebook. Og av det jeg har hørt, og det jeg såg, så fikk jeg litt lyst til å ta kontakt. Hva synest dere om det? Er det noe poeng i det? Det kan vel gå to veier, enten går det, eller så går det ikke. Jeg skriver vel her på grunn av at jeg er usikker, og vil høre deres mening om det her Anonymous poster hash: 5357b...bc8
geene Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor vil du ta kontakt? Det er jo litt vesentlig mtp spørsmålet ditt om det er et poeng i det
Chloe- Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Go for it! Dere kan jo "gjenforenes" dere også! Og kanskje noe mer, hvis det er det du sikter til? 1
Gjest Caroline55 Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Syns du skal gjøre det jeg! For seks år siden var jeg 15 år og visste at pappa hadde en barndomskompis som der igjen hadde en sønn som var to år eldre enn meg. Det virket som pappaen hans ville vise meg hvem sønnen hans var og sånt. Jeg fikk høre litt av hvert og fikk se bilder. Syns han var kjekk osv. På nyttårsaften kom hele den familien til oss for å feire. Etter den kvelden ville jeg bli kjent med han og ga ham derfor nr mitt. Det tok litt tid før vi fikk kontakt via msn og sms, men etter ett år med litt prating og ett par treff ble vi et par. Og sånn forble det i nesten fem år. Altså fram til for rundt to mnd siden. Jeg ville gjort alt om igjen og er så lykkelig over at han ble min første kjærlighet! Han har blitt utrolig spesiell for meg, nå også, selv om vi ikke er sammen lenger. Så... Jeg har god erfaring med det ihbertfall! Hehe. You should try!Anonymous poster hash: ce15f...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 TS her! Hvorfor jeg vil ta kontakt? For å stifte et bekjentsskap først og fremst. Etter det mamma har fortalt, så virker hun veldig hyggelig! Ja, så klart så skal jeg ikke bare sende enn venneforespørsmål, men jeg skal først sende melding, for å høre om det er noen som helst mulighet for å bli kjent. For ja, det kan virke litt rart. Noen som har et tips om hvordan jeg bør innlede den? Jeg må så klart presentere meg, og fortelle hvorfor jeg tar kontakt. Skal jeg etter det spør om å bli kjent? Eller? Anonymous poster hash: c61c8...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå