AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Er det et virus å ikke kunne strikke? Jeg lan sy, jeg kan tegne og male, og komponere musikk, men jeg kan ikke strikke. Såvidt firkantede ruter.. Det er uforståelig for meg. Anonymous poster hash: 3f584...2a6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Har du prøvd å lære deg det? Vil du lære deg det? Å prøve å strikke dersom man ikke har en god lærer eller ikke egentlig har veldig lyst er nesten dømt til å bli mislykka. Anonymous poster hash: 47a76...951
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 For å bli flink til å strikke trengs øvelse rett og slett - ingen er flink til det i starten Det er finmotorikk som skal øves inn, bevegelsene kjennes ikke naturlig i starten. Sånn er det for alle. Anonymous poster hash: b928e...f73
LempikasPromise Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Tja, jeg kan strikke, men hekling derimot. Helt gresk for min del, enda jeg har prøvd flere ganger å lære. Så kanskje det bare er enkelte ting man ikke er laget for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå