Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

forventet mens på fredag, kan jeg teste i morgen eller er det alt for tidlig? mannen skal ut å reise og har sååå lyst på svar før han drar!

Anonymous poster hash: d7647...29e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er over forventet mens(og det er mer enn 14 dager siden eggløsning) er det ikke noe problem å ta en test nå. Da vil den gi et pålitelig svar.

Anonymous poster hash: 9f043...484
Skrevet

Det er enda tidlig så det er ikke sikkert den slår ut enda, så svaret over er feil.

Anonymous poster hash: 1510e...b88
Skrevet

Hvis du mener på førstkommende fredag så er det alt for tidlig. Jeg hadde negativ test dagen før IKM og positiv test på IKM.

Anonymous poster hash: dcca1...65d
Skrevet

nei forventer mens nå til fredagen, så blir 4 dager før jeg lurer på om jeg kan få svar...

Skrevet

14 dager etter eggløsning vil en test i over 99% av tilfellene vise riktig svar.

Egget fester seg normalt 7-11 dager etter eggløsning, 2-3 dager etter festing vil sensitive tester (de fleste som selges i Norge) slå ut positivt på morgenurin.

Skrevet

okay takk for svar:)

Skrevet

Jeg fikk svak positiv test fem dager før IKM. Men jeg vil anbefale deg å vente til IKM for å få et sikkert resultat. Er så skuffende å få negativ test fordi man tester for tidlig!

• Liker 2
Skrevet

Det er enda tidlig så det er ikke sikkert den slår ut enda, så svaret over er feil.

Anonymous poster hash: 1510e...b88

Og hva er egentlig feil med det?

Anonymous poster hash: 9f043...484

Skrevet
Vi la ut svar samtidig. Det er en mulighet for positiv test, men sannsynligheten er større for en negativ. Det kommer an på din lutealfase, og når egget festet/fester seg.
Skrevet

hvilken test burde jeg kjøpe da? hvem er mest følsom eller hva jeg skal si...

Skrevet

hvilken test burde jeg kjøpe da? hvem er mest følsom eller hva jeg skal si... Anonymous poster hash: d7647...29e

Jeg brukte strimler fra billigetester.no da jeg fikk tidlig positivt svar. Men vet ikke om andre har samme erfaring med følsomheten på de.

Skrevet

Jeg testet positiv 4 dager før IKM.

Skrevet

Kjøpte doc Martin test på apoteket. Den skal være sikker 4 dager før ikm så sant man testet på morgen urin skulle den være pålitelig. Ikm er på mandag. Idag testet jeg positivt, ganske sterkt å :)

Anonymous poster hash: c68ed...2e9

Skrevet

Kjøpte en test på mandag, var svaaakt positiv, så kjøpte jeg en igital test som å var positiv..:D

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...