AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg dater en mann som lar alt gro der nede. Selv er jeg helt glatt. Kunne tenkt meg at han klipper/barberer seg, men vet ikke om det er OK å be om det? Hvordan kan man spørre fint uten at det blir dårlig stemning? Anyone? Anonymous poster hash: b60ba...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Del Skrevet 20. oktober 2013 Finnes det fortsatt menn som ikke trimmer/shaver? Anonymous poster hash: b7809...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 La nå mannen være! Anonymous poster hash: 2743c...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Del Skrevet 20. oktober 2013 "Det hadde vært spennende å se hvordan det er hvis du barberer deg der nede", og når han har gjort det så sier du at den ser mye større ut(men dette kan sikkert tolkes feil, som at den ikke var stor før), eller så ser han det selv. Da slutter han ikke å barbere seg Anonymous poster hash: ed748...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draenei Skrevet 20. oktober 2013 #5 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg synes ikke du kan forvente at han barberer seg, for det er mye arbeid og kanskje litt skummelt for en som ikke liker det. Men at han klipper det ned hadde jeg ikke hatt problemer om å spørre han om. Du kan jo si at det hadde vært praktisk om han klippet det litt, så du kom bedre til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Del Skrevet 20. oktober 2013 Slutt å barber deg selv. Anonymous poster hash: 2f304...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sisteboss Skrevet 20. oktober 2013 #7 Del Skrevet 20. oktober 2013 Spør han rett ut, spør hva han syns om at jenter gjør det. Og at du syns det er spennende når menn ordner seg litt der nede også. Viktig å være åpen og fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 20. oktober 2013 #8 Del Skrevet 20. oktober 2013 Si at du tenner på å barbere menn nedentil, så kanskje han lar deg gjøre det fordi du liker det! Men da er det jo du som må gjøre det for ham, så hvis du ikke vil det er dette et dårlig forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 20. oktober 2013 #9 Del Skrevet 20. oktober 2013 Spør rett ut da! Tilby deg å hjelpe om han vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 20. oktober 2013 #10 Del Skrevet 20. oktober 2013 "Du, i dag syntes jeg du kan stelle deg der nede for meg siden jeg alltid gjør det for deg, jeg foretrekker det litt trimmet, suprice me!;)" Easy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LydigMann Skrevet 20. oktober 2013 #11 Del Skrevet 20. oktober 2013 Si det som det er: "Jeg har alltid drømt om å slikke en glattbarber pung" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #12 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg dater en mann som lar alt gro der nede. Selv er jeg helt glatt. Kunne tenkt meg at han klipper/barberer seg, men vet ikke om det er OK å be om det? Hvordan kan man spørre fint uten at det blir dårlig stemning? Anyone? Anonymous poster hash: b60ba...653 Det er ok å be om. Bare si det til han. Tilby deg å gjøre det. Evt bind han fast i senga og gjør det. Anonymous poster hash: 44da9...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 20. oktober 2013 #13 Del Skrevet 20. oktober 2013 Pensle samtalen inn på mer intime detaljer og si du tenner på glattbarbert pung og pikk. Si det er mye deiligere å slikke nybarbert pung og mannen får bedre følelse der nede av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. oktober 2013 #14 Del Skrevet 20. oktober 2013 Enkelt: Du sier at du setter pris på at en mann du skal ha sex med er velfrisert eller glatt nedentil. Jeg kan ikke se at å friserer skulle gi ham spader... selv om jeg ser at glattbarbert kan føles som en alt for stor overgang fra dagens viltvoksende tilstand. Dere er i dating fasen så om det faller i dårlig jord hos ham så vet du hva du eventuelt har i vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. oktober 2013 #15 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg dater en mann som lar alt gro der nede. Selv er jeg helt glatt. Kunne tenkt meg at han klipper/barberer seg, men vet ikke om det er OK å be om det? Hvordan kan man spørre fint uten at det blir dårlig stemning? Anyone? Anonymous poster hash: b60ba...653 Kan du ikke bare si at du tenner ekstra på det om han trimmer/barberer seg der? Hvis han ikke er helt fjern så har han nok ingen problemer med å innfri det ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå