Gå til innhold

Teoriprøva på bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to år siden tok jeg teorien og sto med glans (tre feil). Klarte å miste førerkortet igjen, og må nå ta teorien på nytt.

Sist brukte jeg prove.no for å teste meg på teorien, men jeg leste her inne at teoritentamen.no er bedre, så jeg kjøpte meg et dagspass der. Nå har jeg plutselig veldig problemer med å stå på den testen.

Har det kommet ny teoriprøve?? Eller er den bare vanskelig så teoriprøva skal bli lett i forhold?

Anonymous poster hash: 03b98...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som er nå synes jeg oså er veldig vanskelig.

Jeg har tittet av og på i ca tre år. Jeg har ikke vært klar til å ta lappen, men holdt meg oppdatert... Det er som det er kommet flere veldig sære spørsmål. De er viktige å ha kjennskap til, men ikke så mye som det spørres om nå for tiden...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns teoritentamen var ganske lik teori prøven, i begynnelsen gjorde jeg alt feil, men jeg bare fortsatte og fortsatte å ta de testene (3 dagers pass), leste opp spørsmålene og svarene høyt til meg selv hver gang jeg svarte feil (sjekket underveis), skrev ned de vanskligste spørsmålene med svar på et ark, og fortsatte sånn en stund, så gikk det bedre og bedre. Besto teorien første gangen.

Anonymous poster hash: d97f6...9b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoriprøva var mye enklere enn spørsmålene på teoritentamen.no!

Anonymous poster hash: 80b55...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å teste denne også (teoritentamen er god - men denne er gratis)...

http://www.if.no/web/no/privat/radogtips/gratisteoriprove/pages/innloggingzensor.aspx

Den der er den vanskeligste av alle. Greier du if sine teoriprøver så klarer du ihvertfall vegvesenets teoriprøve..

Anonymous poster hash: e052c...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg brukte teoritentamen.no men syntes de spørsmålene var så vanskelige. Kjøreskolen anbefalte nettlappen.no. Der har de teorikurs og sånn teoriprøve. Den siden hjalp meg velidg, men tok teorikurset i tre dager i strekk (man må betale for minst ei uke), og bestod. De spørsmålene der syns jeg var mest like hos de på selve biltilsynet.

Anonymous poster hash: c8a0c...408
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det steder man ikke trenger bruker og passord eller å betale ? Skal jo øve. Jeg går ikke på trafikkskole en gang. Bare øver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...