AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hvilket merke syns dere er best og hvilken farge? jeg synes forresten det er vanskelig å farge kun etterveksten, noen tips til hvordan gjøre det enkelt? Farger jeg hele håret blir det jo tuppene mørkere og mørkere mens utveksten blir lys.. Ikke så veldig pent.. Anonymous poster hash: 6a52f...aad
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Hvilket merke syns dere er best og hvilken farge? jeg synes forresten det er vanskelig å farge kun etterveksten, noen tips til hvordan gjøre det enkelt? Farger jeg hele håret blir det jo tuppene mørkere og mørkere mens utveksten blir lys.. Ikke så veldig pent..Anonymous poster hash: 6a52f...aad Garnier men det er jo ikke vanskelig å farge kun ettervekst i det hele tatt? Hvordan kan du si det er vanskelig få hjelp av noen evt da. Anonymous poster hash: bfb4e...967
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Garnier ja Anonymous poster hash: cdec7...6a8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Bruker også garnier og farger bare etterveksten. Om det skulle bli litt nyanseforskjell i håret, så bryr det meg ikke. Det er uansett mye finere enn det grå håret jeg farger over (Er 30 år forresten, og har masse grått hår). Anonymous poster hash: 661e9...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå