Gå til innhold

Single hele livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen dere som dere kjenner som har vært og kommer til å være single hele livet? Det må da finnes muligheter for med sosial angst å finne en som liker oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med å forbli singel resten av livet. Så lenge man ikke har problem med det, så gjør det da ingenting.

sosial angst kan du faktisk gjøre noe med, dersom det er kun det du føler at stopper deg.

Skrevet

Vet om flere med sosial angst som har kjæreste, så selv om det er vanskeligere er det er mulig. :)

Anonymous poster hash: cdc2d...74d
Skrevet

Vet om flere med sosial angst som har kjæreste, så selv om det er vanskeligere er det er mulig. :)

JakeGreen? Er det deg?

Anonymous poster hash: 1b2c4...ab7

Skrevet

JakeGreen? Er det deg?

Nei, han har vanligvis et linjeskift mellom tekst og smiley. Slik.

:)

• Liker 1
Skrevet

Nei, han har vanligvis et linjeskift mellom tekst og smiley. Slik.

:)

Ok. Uansett, det var egentlig bare en spøk. :)

Skrevet

Jeg tror ofte jeg blir alene resten av livet fordi jeg ikke tør ta kontakt med damer. Er også usikker på mitt eget utseende, vet ikke helt hvor på skalaen det ligger. Humøret varierer, men sånn som ikveld er jeg ganske deppa.

Anonymous poster hash: de568...78d
Skrevet

Jeg tror kanskje at jeg vil velge å være singel resten av livet -tanken har slått meg flere ganger den siste tiden.

Jeg er 29 år, og har litt kompliserte ting i bagasjen, så det som er enklest for meg er nok å være alene resten av livet. Har ikke tatt det valget helt enda, men jeg begynner å bli gammel nå, og ting vil nok ikke ordne seg med det første, så får se hva det blir til.

Jeg trives som singel og har nok med meg selv for tiden, så er heller ikke interessert i å finne en type i dag sånn som ting er. Tenker at hvis jeg ikke har funnet den rette innen jeg er 35 år, så vil jeg slå meg til ro med tanken at jeg skal leve som enslig. Selv om man er enslig, så trenger man ikke være ensom tenker jeg. :)

Anonymous poster hash: 31f95...4e7
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste i tenårene. Siden har jeg ikke hatt noen, og jeg er blitt 41 år. Ganske utrolig. Selv skjønner jeg det ikke helt. Men jeg har nå halvveis tro på at jeg kan få meg en kjæreste en dag. :)

Anonymous poster hash: 70ca3...823
Skrevet

Ok. Uansett, det var egentlig bare en spøk. :)

Tok ikke den?

Anonymous poster hash: f8311...2ad

Skrevet

Kjenner noen jeg tror har vært single hele livet og som jeg har kjent lenge, ja. Har hvertfall aldri sett dem med partner eller hørt noen nevne noe om som peker i retning av at de har eller har hatt partnere. Om de forblir single er jo litt vanskeligere å svare på. Sannsynligheten for det øker jo eldre man blir og etterhvert som mange kanskje gir opp, men den er jo aldri lik null.

Faren med tanker om at man vil være singel hele livet er jo at det blir en selvoppfyllende profeti. Har man forutinntatte tanker om det så legger man gjerne ikke så mye innsats i å treffe noen, noe som igjen ikke fører til noe særlig og som i neste omgang forer tankene om at man er evig singel. Det er en dårlig spiral.

Anonymous poster hash: 1f605...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...