AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hei, av en eller annen grunn så har jeg fått det for meg at det er helt vanlig for jenter å ha en dildo/vibrator liggende hjemme. Damen min har da ikke dette (og slik jeg forstår det så har hun aldri hatt det). Jeg tenkte det kunne være en god ide å kjøpe en slik til henne, ikke bare med tanke på at den vil kunne gi nytelse, men også fordi hun er såpass trang at det kan være smertefullt for henne å ha sex. Dette var jeg egentlig veldig klar for å gjøre før en tanke dukket opp: Hvorfor har hun ikke kjøpt seg en selv tidligere? Om hun får såpass vondt når vi har sex - hvorfor har hun da ikke tenkt på dette selv? Og dermed har jeg blitt usikker på om det vil være så lurt å overraske henne med en slik gøyal sak :/ Om det er noen der ute som ikke har noe slikt leketøy - hvorfor har dere ikke dette. Og isåfall, hvordan ville dere reagert på å bli overrasket med en slik gave fra kjæresten? Anonymous poster hash: 907a8...435
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Det kan tenke seg at hun synes det er veldig flaut å gå inn på kondomeriet eller at hun tenker litt på deg. jeg kjøpte heller ikke en dildo/vibrator, men det var fordi at for meg var det litt tabu/teit. etter at jeg hadde fått meg kjæreste kjøpte han en vibrator til meg og først ble jeg rasende. for det første hadde han ikke snakket med meg om det og for det andre så syntes jeg ikke noe om å bruke en vibrator. veldig glad i den no Først, før du kjøper noe som helst. snakke med henne først. hør med henne hvorfor og hva hun vil foretrekke. for det andre.hvis hun er trang så er det ikke noe bra å kjøpe en stor dildo til henne. bruk heller mer glidemiddel... masse og varm henne godt opp først. lek og masser clitorisen og gå sakte og forsiktig inn. litt og litt slik at vaginaen får tid til å klargjøre seg før du støter inn. Anonymous poster hash: 97c79...428
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg hadde da jeg var singel, aner ikke hvor den ble av etter at jeg flyttet sammen med kjæresten. Men jeg likte aldri å putte den inn uansett, brukte bare vibratorfunksjonen på utsiden, for jeg var for trang til at det var behagelig... Kjæresten min har aldri klagd på at jeg er for trang, er bare vanskelig å få en stiv plastting inn. Anonymous poster hash: b6b82...df2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Joda, jeg hadde blitt glad. Jeg synes det er flaut å handle slikt selv Anonymous poster hash: e16d4...451
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Joda, jeg hadde blitt glad. Jeg synes det er flaut å handle slikt selv Anonymous poster hash: e16d4...451 Om det er slik at dette er såpass flaut for kvinner å kjøpe seg. Hvor flaut skulle det da ikke være for en mann å gå inn på kondomeriet å kjøpe dette? :/ Og hvor flaut burde det da ikke være å jobbe i et kondomeri? Stakkers sarte sjeler, bli voksen Det finnes også internett, så man kan kjøpe dette anonymt Til TS: kan det være at sex ikke er så viktig for henne? Anonymous poster hash: 907a8...435
Gjest s@nd Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Å gud.. Om min mor hadde kjøpt meg en sexleke, hadde jeg aldri brukt den, hehe... Usj. Hadde vært noe annet om kjæresten kom hjem med en
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg pleide å ha en, ikke nå lenger. Når du nevner det kunne jeg kanskje tenke meg en ny... Jeg kvittet meg med den da jeg flyttet ut og ryddet masse saker. Brukte den ikke spesielt ofte da jeg ikke syntes det var det helt store. Har vendt med veldig til å bruke fingre og jeg husker at jeg syntes ikke orgasmene var like bra da det var leketøy involvert. Den gikk også lett tom for batterier, som var stress, i tillegg til å drive å vaske den. Ang. å kjøpe det så tror jeg neppe det er en faktor. Man kan jo handle slikt på nett (mye billigere også som regel) og få sendt i posten (som regel iskré innpakket). Anonymous poster hash: 2a7ee...950
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Hei, takk for svar. Hvorfor er det så flaut å måtte anskaffe seg dette selv? Som allerede nevnt, så kan dette kjøpes over nettet. Målet med dette er jo å få et enda bedre sexliv - og da tenkte jeg at ved å ta i bruk en dildo/vibrator på egenhånd når hun er aleine, så kunne hun kanskje vennet seg til størrelsen min etterhvert. Vi har lange forspill og hun er god og våt - men hun er så trang at hele seansen blir veldig turn off da det virker som om hun lider. Er det kanskje ikke så spennende med sexleketøy for jenter som jeg hadde forestilt meg? Er det bare flaut og lite sexy med en dildo/vibrator? Selvfølgelig tenker jeg jo at hadde hun ønsket seg noe slikt, så hadde hun jo gjerne kjøpt dette over nettet/kondomeriet. Anonymous poster hash: 907a8...435
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Om det er slik at dette er såpass flaut for kvinner å kjøpe seg. Hvor flaut skulle det da ikke være for en mann å gå inn på kondomeriet å kjøpe dette? :/ Og hvor flaut burde det da ikke være å jobbe i et kondomeri? Stakkers sarte sjeler, bli voksen Det finnes også internett, så man kan kjøpe dette anonymt Til TS: kan det være at sex ikke er så viktig for henne? Anonymous poster hash: 907a8...435 Åh, du må ikke tro at det funker å være frekk mot meg Kanskje noen andre som skal bli voksen her Man kan ikke kjøpe anonymt heller vet du, for posten kan se hvor det kommer fra (pga kodene), og jeg vet om flere som har fått kommentarer fra de som jobber på posten når de har henta en sånn pakke Og vet du, jeg har faktisk kjøpt meg vibrator selv om det er flaut, men til info så kan man faktisk like sex selv om man ikke bruker vibrator. Jeg bruker dusjen og kjæresten til sånt jeg Anonymous poster hash: e16d4...451
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Hei, takk for svar. Hvorfor er det så flaut å måtte anskaffe seg dette selv? Som allerede nevnt, så kan dette kjøpes over nettet. Målet med dette er jo å få et enda bedre sexliv - og da tenkte jeg at ved å ta i bruk en dildo/vibrator på egenhånd når hun er aleine, så kunne hun kanskje vennet seg til størrelsen min etterhvert. Vi har lange forspill og hun er god og våt - men hun er så trang at hele seansen blir veldig turn off da det virker som om hun lider. Er det kanskje ikke så spennende med sexleketøy for jenter som jeg hadde forestilt meg? Er det bare flaut og lite sexy med en dildo/vibrator? Selvfølgelig tenker jeg jo at hadde hun ønsket seg noe slikt, så hadde hun jo gjerne kjøpt dette over nettet/kondomeriet. Anonymous poster hash: 907a8...435 Men om hun har smerter under sex, så kan det være grunnen til at du føler hun er for trang. Hun kan f.eks ha vestibulitt, endometriose eller noe så enkelt som en soppinfeksjon. Hun burde gått til gynekolog en tur og fått sjekket det Jeg har selv slitt en del med soppinfeksjon, men er helt fin nå etter å ha gått på diflucan i 6 uker. Anonymous poster hash: e16d4...451
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er glad i sex, men har aldri eid eller ønsket meg en vibrator/dildo. Bare tanken på å skulle bruke en slik plastdings er turn-off. Når jeg har sex på egenhånd, putter jeg ingenting inni skjeden. Jeg bare bruker en finger på klitoris når jeg onanerer. Det ville ikke løftet opplevelsen med en plastleke i skjeden. Hvis det ikke er ekte saker kan det være det samme! Anonymous poster hash: 4d894...727
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå