Gå til innhold

Om pengene var ubegrenset - Hva ville du fikset på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjemmes egentlig over hvor mye jeg kunne gjort. Jeg er ikke stygg, men det er så mye som kunne forbedres litt.

Her er min liste:

1. Forstørret leppene med Juvuderm

2. Forminsket nesen litt

3. Fått satt på skallfasetter (finere tenner)

4. Lagt inn silikon (IKKE mye)

5. ''Redigert'' kjønnsleppene mer symetriske (den ene er lengre enn den andre)

Har du noe du ville gjort?

Anonymous poster hash: aa0dc...44a
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Forminska nasa mi

Fettsuging

Bleka tennene mine

Skrevet

Botox i panna og tannbleking. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Større pupper, fettsuga magen, lårene og rumpa. Rumpeløft, fettsugd leggene, forstørret leppene littegranne, rettet på nesa etter den knakk så den er skeiv.

Kanskje fettsugd under haka og evt forstørret kinnbeina med restylane f eks. Restylane under øynene for å fjerne søkk.

Ellers var det ikke noe mer :P

Men nei, jeg er ikke overvektig eller spesielt stygg, men hadde jeg hatt pengene og muligheten ville jeg gjort mye av det gitt..

Anonymous poster hash: dd3b0...25d
Skrevet

Fettsuging.

Brystløft.

Fjerna føflekker.

Operert nesen.

Fått extensions eller noe sånt i håret.

Fiksa tennene.

Anonymous poster hash: d386c...8a6
Skrevet

- Silikon
- Gjort nesa litt mindre/fjernet kulen oppå nesa

Anonymous poster hash: bd827...e5f
Skrevet

Fikset tennene

Forminsket nesen

Forstørret lepper og bryster(men ikke mye)

Fettsuging av hofter

Anonymous poster hash: ea0e2...278
Skrevet

tatt litt silikon, fikset tennene og tatt slike ansiktsbehandlinger som er svinedyre.

• Liker 1
Skrevet

Vil egentlig ikke gjøre noen ting, men tennene mine er stygge. Jeg har også noen arr etter selvskading som jeg gjerne skulle gjort noe med, men det er kanskje ikke mulig. Ellers er jeg fornøyd.

Anonymous poster hash: 9df58...148
Skrevet

- bleket tennene

- fjernet hår permanent med laser

- gått til frisøren oftere

Anonymous poster hash: 84037...594

Skrevet

Vippeekstensions og jevnlig manikyr, samt at jeg ville gått mye oftere til frisøren, og sikkert brukt enda mer penger på sminke jeg egentlig ikke trenger men som jeg har lyst på. Jøss, føler meg nesten litt innbilsk nå, men jeg er generelt fornøyd med både trynet og kroppen sånn til vanlig - eneste jeg virkelig ikke liker er øyevippene mine :fnise:

Skrevet (endret)

Tennene. Fjernet hår påleggene med laser.

Endret av Ferie
Gjest Fluttershy
Skrevet

- fjernet hår med laser

- fjernet overflødig hud på magen(det skal jeg uansett få gjor en vakker dag)

- brystløft og reduksjon av brystvortene/areola

- laserbehandlign på strekkmerker

Har en kropp som er helt havarert etter svangerskap og amming.

Og en ting som ikke regnes helt som å fikse på kroppen men

- fått meg alle de tatoveringene jeg ønsker meg :P

Skrevet

Eh...ingenting :) Jeg er langt fra "perfekt", men likevel fornøyd med hva jeg har. Hadde nok brukt pengene på reise :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg glemte ett par ting

- Vippeextensions

- Fjerne hår permanent med laser (halleluja!!)

- Laser på strekkmerker

- Fått meg en personlig trener og kostholdsveileder :laugh:

ts

Anonymous poster hash: aa0dc...44a
Skrevet

1: Forminsket nesen (jeg har en pen ansiktsform men nesen ødelegger og er mye større enn det som er "normalt" i Nord-Europa). Dette kommer jeg nok til å gjøre uansett hvordan økonomien min er.
2: Fylt på overleppen bittelitt, men IKKE fordi jeg vil ha store lepper, men fordi leppen min faktisk er litt asymetrisk (litt større på den ene siden).
3: Fjernet alle føflekkene på kroppen med laser (jeg har fjernet et par allerede og fikk ikke arr i det hele tatt! :) Men jeg har 50 til jeg kunne ha fjernet, men det har jeg ikke råd til...)

4: Bleket tennene og fikset en tann som har fått et lite skår i seg (syns ikke så godt, men jeg ser det. Tennene mine er ganske hvite, men det hadde vært gøy å bleket de enda hvitere.)
5: Kjemisk peeling i ansiktet (jeg har noen små kvisearr, ikke ekstremt store, men hadde jeg hatt ubegrenset penger hadde jeg fikset det.)
6: Øyenbrynsløft når jeg blir 50+ år (men ikke ansiktsløftning, jeg syns at litt rynker bare ser bra ut i et voksent ansikt, men hengede øyelokk/bryn, det vil jeg ikke ha...)

Jeg hadde ikke villet gjøre NOE med kroppen min fra halsen og ned, jeg er slank og fornøyd (trener ikke og går ikke på diett, men er fornøyd med kroppen min likevel, selv om jeg har små bryster og sikkert ikke perfekt form på rumpen, så liker jeg min naturlige kropp akkuart sånn den er :fnise: )

Anonymous poster hash: 4d952...63e
Skrevet

- Fiksa puppene så de blir like store

- Fettsuga magen

- Ansiktsbehandlinger for å få fin/jevn hud uten urenheter

- fiksa håret jevnlig

- laserfjerning av hår der det er mulig å fjerne

- fjerning av strekkmerker

- bleke tenner

Anonymous poster hash: 947c9...59a
Skrevet

Tja... Fettsuging, forstørret lepper og pupper (litt), fikset nesa, tennene (+ bleking), hva man enn kan gjøre for å redde huden min, trent ofte for personlig trener, gjerne hatt egen kokk som lager sunn og god mat, fikset håret hos frisør, og sikkert flere ting. Litt usikker på om jeg egentlig ville gjort alt sammen da, vil på en måte se ut som meg selv også. :laugh:

Skrevet

Forstørret brystene

Fettsuging innside og utside av lår

Fettsuge bort grevinneheng

Fikset slik at rumpa ble strammere

Fettsuging av hofter og mage

Fikset tennene mine nede (ser ut som de er kastet inn)

Dette er alt jeg hadde villet fikse på, men dersom det faktisk kom til stykket hadde jeg aldri turt å gjort noen av delene. Kanskje jeg innerst inne liker meg som jeg er. Langt inni der en plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...