Gå til innhold

Når ta kontakt igjen uten å virke desperat/masete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørten min har gått inn i en relativt heftig arbeidsperiode, en periode som mer eller mindre vil vare frem til jul. Han vil da være mer på reise enn hjemme, og jeg merker jeg savner han etter som han også blir dårligere på sms de periodene han er borte (ironisk nok, men regner med at han jobber så mye og de timene han ikke jobber reiser eller sover han). Uansett. Sendte en melding i midten av denne uken, og spurte om hvordan han har det for tiden. Har ikke fått svar. Det bekymrer meg ikke så veldig, i og med at jeg vet han ofte er distrè og han svarer på andre, "viktigere" (mer følelsesladede) meldinger. Han pleier også å ta kontakt igjen når han har en roligere periode, men nå føler jeg at det ikke roer seg før til jul.

Så: Når kan jeg ta kontakt igjen uten at jeg virker desperat/masete? Ideer til hva jeg kan skrive uten at det blir en *dusvarteikkepåminforrigemeldingsåjegprøverigjen*-melding?

I fjor laget jeg en adventskalender til ham (da hadde vi ikke et slikt "forhold" som nå, men det begynte så smått allerede da), og lurer på å lage en ny til ham i år. Blir det "teit" å spørre om han ønsker seg adventskalender? (Eventuelt hvordan vinkle det til at jeg er åpen for en litt mer.. "dirty" enn den i fjor.. Han er glad i bilder av meg..)

Anonymous poster hash: 5a9d6...351
Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Han er bare ikke interessert.. Sorry.

Skrevet

Hmmmmmmmmmmmmmmm. Vanskelig.

Anonymous poster hash: 4c604...8e3
Skrevet

Dere har holdt på et helt år uten å komme lenger? Hva tror du selv?

Anonymous poster hash: 06572...1ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det viktigste her, er å ikke haste seg inn i noe. :)

Dere har jo selvsagt ikke dårlig tid og du sender den meldingen når du føler det er tide for det.

Og det kan være at den forrige meldingen ikke kom frem og da, så det kan jo være en grunn for at han ikke har svart deg enda.

Anonymous poster hash: 4c604...8e3
Skrevet

Hva mener du når du sier "flørten" din? Er dere ikke i et forhold?

Skrevet

Det er hans move nå, ikke mas mer. Men det virker som han ikke er interessert, dessverre.

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg er enig. Den fyren der har deg for sengekos

• Liker 1
Gjest Det reven sa..
Skrevet

Ikke interessert. Han jobber da ikke 24/7.

Regner med han har fritid også?

Det er en typisk unnskyldning mange bruker for å ikke såre. Ikke vær naiv og vent. Lev ditt liv og møt nye mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde tatt ett skritt tilbake nå hvis jeg var deg og latt han jobbe litt for dette. Ett par meldinger til dagen tar kanskje 10-15 minutter av tiden hans, uansett hvor travel han er så burde han klare det. Høres ut som om balansen er veldig skeiv i dette "forholdet".

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at vi har "holdt på så lenge" er fordi det har ligget brakk i en stund fordi vi bodde på ulike steder i tillegg til at han alltid er på reisefot. Av hensyn til anonymiteten, vil jeg ikke avsløre hva han jobber med, men jeg kan si det slik at det ikke er en A4-jobb med arbeidstid fra 8 til fire. Jeg vet at arbeidet og det det fører med seg er noe jeg må ta med på kjøpet dersom jeg vil ha ham (selv om han vil trappe ned og slå seg til ro etter hvert). Mange vil si at jeg er FOR tålmodig, mulig jeg er det, men enn så lenge har jeg ikke funnet noen som kan måle seg med han. Da er det vel lov å vente?

Skrevet

Grunnen til at vi har "holdt på så lenge" er fordi det har ligget brakk i en stund fordi vi bodde på ulike steder i tillegg til at han alltid er på reisefot. Av hensyn til anonymiteten, vil jeg ikke avsløre hva han jobber med, men jeg kan si det slik at det ikke er en A4-jobb med arbeidstid fra 8 til fire. Jeg vet at arbeidet og det det fører med seg er noe jeg må ta med på kjøpet dersom jeg vil ha ham (selv om han vil trappe ned og slå seg til ro etter hvert). Mange vil si at jeg er FOR tålmodig, mulig jeg er det, men enn så lenge har jeg ikke funnet noen som kan måle seg med han. Da er det vel lov å vente?

Klart det er lov å vente. Men er det bortkastet og idiotisk? Kanskje. Hadde han vært interessert så hadde han antakeligvis tatt 10 sekunder fri for å sende deg en melding.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har datet flere menn med slike jobber. Nesten alle menn jeg har vaert sammen med har jobbet med noe som involverer reising og lange dager. Eksen min fullfoerte MBA samtidig som han satte opp et firma (multinasjonalt) med sine to broedre. Han hadde saa og si aldri ordentlig "fri" og reiste i hvert fall annenhver uke. Han satt alltid med regnskap i sengen naar jeg vaaknet om morgenen.

Han hadde fortsatt tid til aa treffe meg fordi han tok seg tid. Det handler om prioriteringer. Og som nevnt - en tekstmelding eller tlfsamtale tar et par minutter. Aa vaere for "distre" er bare en unnskyldning, dessverre.

Han er ikke interessert nok.

Anonymous poster hash: 5b08a...613

• Liker 1
Skrevet

Slik jeg ser situasjonen deres er det et klassisk eksempel på at han 'har satt seg i godstolen' etter vel innhentet fangst. Det kan godt være at han er intr. i deg, men har han fått følelsen av at du er MER intr. i han og er bare bittelitt usikker, så er det kanskje grunnen til at han trekker seg litt unna. Han er jo trygg på at du sitter godt klistra på gjerdet og venter tålmodig. Trekker du deg litt unna vil du snart pirre jaktinstinktet hans om han er intr. La han jakte litt. Vet det er vanskelig, altså :)

Ang. en selvlaget julepresang til han vil jeg stemme for et nei. Det røper litt av din inter. for han og om han er usikker tror jeg det vil skremme (kvele) han litt og føre til at han trekker seg mer unna. Jeg brukte en gang flere timer på et maleri jeg ga til en jeg var sammen med og jeg tror nok at han blei smigret, men jeg fikk en sterk magefølelse av at dette var litt av grunnen til at han trakk seg litt tilbake. Han skjønte at jeg var mer intr. i han enn han var i meg. En mnd senere gjorde han det slutt!

Vi damer har en tendens til å gi mer når vi får mindre, MEN dette er ei stygg 'felle' som i de fleste tilfellene fører til at vi får enda mindre. (les: Mars og Venus av John Grey) Dumt at det skal være slik, men det er nok bare slik vi instinktivt er sammensatt. En fin, men litt mer nøytral gave som ikke koster flesk tror jeg er mer passende :) Lykke til

Anonymous poster hash: f64d6...139
  • Liker 1
Skrevet

Det er du som flørter med en musiker, TS?

Stemmer ikke det?

Mener å huske at det har vært noen runder på dette tidligere også.

Du må bare innse at du ikke er viktig nok for han.

Om du hadde vært det, så hadde du fått helt andre signaler av han.

Du oppfører deg som en innpåsliten "groopie". Er det det du vil være?

På grunn av yrket sitt er det en god sjangse for at han vader i villige damer når han er på jobb.

Jeg synes du burde legge han på is. Komme deg ut av den boblen du er i, og treffe litt andre menn som oppfører seg som folk og ikke tror de er halvguder.

Selv om det hadde blitt noe mellom deg og denne karen, så ville livet ditt bestå av å vente på SMS og telefoner, aldri vite. Være engstelig for det som skjer når du ikke er der.

Tror du kan sees på som en koslig distraksjon for han når han gidder, men ikke videre viktig.

Da hadde han prioritert annerledes.

Klem og lykke til.

Skrevet

Vi damer har en tendens til å gi mer når vi får mindre, MEN dette er ei stygg 'felle' som i de fleste tilfellene fører til at vi får enda mindre. (les: Mars og Venus av John Grey) Dumt at det skal være slik, men det er nok bare slik vi instinktivt er sammensatt. En fin, men litt mer nøytral gave som ikke koster flesk tror jeg er mer passende :) Lykke til

Anonymous poster hash: f64d6...139

Takk. Jeg trengte også denne. :-) ( ikke trådstarter )

Til trådstarter; vanskelig å vite om han er intressert, tross alt ikke alle som er like PÅ dette med meldinger. Men jeg hadde nok droppet kalenderen.

Anonymous poster hash: 5a489...f28

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...