Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte en jeg kjenner at jeg har vært forelsket et par ganger i menn som har vært uoppnåelige for meg. Da spurte hun om uoppnåelig var i betydningen veldig kjekke menn. Det var ikke det jeg hadde ment, men at de var uoppnåelig fordi de enten hadde kjæreste eller ikke viste interesse. Men jeg ble fornærmet fordi hun jo med det spørsmålet antydet at jeg ikke hadde godt nok utseende til å få kjekke menn. Og jeg vil jo gjerne tro at jeg har et bra nok utseende. Så jeg kjenner jeg begynner å tvile på mitt eget utseende etter det der... Uff. Tolket jeg henne riktig?

Jeg vet jeg høres selvopptatt ut, men det er det sikkert andre jenter som også er. :)

Anonymous poster hash: 1895a...f6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også tolket det som om de var uoppnåelige pga deres kjekke utseende dersom en venninne hadde fortalt det til meg.

Anonymous poster hash: e4c80...e41
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville også tolket det som om de var uoppnåelige pga deres kjekke utseende dersom en venninne hadde fortalt det til meg.

Anonymous poster hash: e4c80...e41

Men du ville vel ikke tolket det slik om det var en venninne som var pen?

Gjest Raindrops
Skrevet

Uansett om veninnen min var pen, så kunne hun ment at de var penere enn henne eller uoppnåelig, det kunne ikke jeg visst. Veninnen din spurte bare et oppklarende spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Altså, du kan godt være pen men det finnes alltid noen som er penere - også menn, derfor kan de være uoppnåelige.

Skrevet

Uansett om veninnen min var pen, så kunne hun ment at de var penere enn henne eller uoppnåelig, det kunne ikke jeg visst. Veninnen din spurte bare et oppklarende spørsmål.

Ja, ok. Hun kunne tro at jeg mente jeg ikke var pen nok for dem. Tenkte jeg ikke på.

Men det er vanskelig å bli kvitt den ekle følelsen.

Skrevet

Har fått hørt det selv...og tok det på samme måte. Nei, jeg ser ikke ut som en supermodell, men jeg vil jo ikke være sammen med noen som jeg ikke synes er kjekk. Å ja, jeg liker bare de som er langt over my league. Så da går jeg singel da;-)

Skrevet

Vi vet jo ikke hvordan du ser ut, så det er litt vanskelig å svare på om du ikke får dem fordi du ikke er pen nok. Men det kan jo godt hende :)

Skrevet

Vi vet jo ikke hvordan du ser ut, så det er litt vanskelig å svare på om du ikke får dem fordi du ikke er pen nok. Men det kan jo godt hende :)

Det var jo heller ikke spørsmålet. Jeg siktet ikke til utseendet i det hele tatt når jeg beskrev dem som uoppnåelige. Den ene hadde jo kjæreste (og den andre vet jeg ikke grunnen til manglende interesse). Jeg ble bare overrasket over at det virket som venninnen min trodde at mitt utseende var grunnen til at disse mennene ikke var interessert, når jeg ikke hadde snakket om utseende i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...