AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 typen er interresert i en annen dame. han har ikke sakt det, men jeg merker det. jeg skal til han i kveld, jeg må få ham til å like MEG. hva skal jeg gjøre? hva skal jeg ha på meg? hvordan skal jeg forføre ham osv. jeg må være veldig spesiell akkuratt i kveld å bare få ham til å sikle etter meg. noen metoder eller ting dere har gjort før som funker på menn? noe spesielt jeg kan si/gjøre i sengen? noen forførende ord? hva som helst. jeg vil ikke ha svar som, hvorfor er du med en som liker en annen osv,, . poenget er at han skal like meg, og jeg vil ha alle mulige tips. værsåsnill å hjelp Anonymous poster hash: f0f5c...abe
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Burde du ikke heller snakke ut med han om dette? Anonymous poster hash: b89b0...03d 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Desverre har jeg ikke helt troen på dette med å kapre noen som ikke er interessert. Altså, hvis vedkommende virkelig er interessert i noen andre, så spørs det vel om det er noe du kan gjøre for å endre dette. Jeg vet bare med meg selv at når jeg er forelska i noen, så skal det litt mer til enn å "si de rette tingene" og "ha på seg fine klær" for å overbevise meg om noe annet. Mener som AB over at du bør snakke om dette med han. Men det var vel det svaret du ikke ville ha... Jeg har vel egentlig troen på å være seg selv - for hvis han ikke liker deg for den du er, så er det vel ikke liv laga uansett. Men du kan jo pynte deg i klær du føler deg komfortabel med, gjøre litt ekstra med deg selv (neglelakk osv)...
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Burde du ikke heller snakke ut med han om dette? Anonymous poster hash: b89b0...03d han nekter. jeg må bare få ham til å like meg
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Desverre har jeg ikke helt troen på dette med å kapre noen som ikke er interessert. Altså, hvis vedkommende virkelig er interessert i noen andre, så spørs det vel om det er noe du kan gjøre for å endre dette. Jeg vet bare med meg selv at når jeg er forelska i noen, så skal det litt mer til enn å "si de rette tingene" og "ha på seg fine klær" for å overbevise meg om noe annet. Mener som AB over at du bør snakke om dette med han. Men det var vel det svaret du ikke ville ha... Jeg har vel egentlig troen på å være seg selv - for hvis han ikke liker deg for den du er, så er det vel ikke liv laga uansett. Men du kan jo pynte deg i klær du føler deg komfortabel med, gjøre litt ekstra med deg selv (neglelakk osv)... jeg vet jo egentlig det. men det er jo lov å prøve.. hvis jeg bare er helt uimotståelig en kveld, så kaaanskje kaaanskje.. han liker jo meg også. han må jo nesten det siden han ber meg over. men jeg vil jo at han bare skal like meg. jeg blir kvalm av tanken på at han har godt øye til en annen
Tabris Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Beste tipset du kan få: Skaff deg litt selvrespekt. 3
Gjest Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Liker han ikke deg for den du er, så er det vel lite å gjøre. Du kan spille skuespill og forføre en dag eller uke, men ditt sanne jeg vil jo komme frem til slutt og da vil han jo gå. Er det ikke bedre å slippe taket tidligere å heller finne en som synes du er flott som du er, bygge noe på ærlighet, tillit og gjensidige følelser?
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Liker han ikke deg for den du er, så er det vel lite å gjøre. Du kan spille skuespill og forføre en dag eller uke, men ditt sanne jeg vil jo komme frem til slutt og da vil han jo gå. Er det ikke bedre å slippe taket tidligere å heller finne en som synes du er flott som du er, bygge noe på ærlighet, tillit og gjensidige følelser? jamen jeg vil jo ikke ha noen andre. skikkelig dritt altså.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 jamen jeg vil jo ikke ha noen andre. skikkelig dritt altså. Er dere kjærester, hvor lenge i tilfelle og hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 5fdbc...cec
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Er dere kjærester, hvor lenge i tilfelle og hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 5fdbc...cec ja,2 år, jeg 20 og han 30
Gjest Wilhelmine Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Er du sikker på at han virkelig er interessert i noen andre? Vi jenter kan bli gaaaanske paranoide. Bare sier det. Det er jo deg han er sammen med, og han har invitert deg over. Sikker på at det ikke er bare sjalusien som løper av gårde med deg? Er han virkelig interessert i noen annen er det sannsynligvis lite du kan gjøre med det.
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Er du sikker på at han virkelig er interessert i noen andre? Vi jenter kan bli gaaaanske paranoide. Bare sier det. Det er jo deg han er sammen med, og han har invitert deg over. Sikker på at det ikke er bare sjalusien som løper av gårde med deg? Er han virkelig interessert i noen annen er det sannsynligvis lite du kan gjøre med det. han har sakt til henne at hun er pen og han liker alle bildene hennes på facebook, og nekter å svare når jeg spør om han liker henne. de er kollegaer også.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Er dette fremtiden ? Anonymous poster hash: 02e20...303
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Er dette fremtiden ? Anonymous poster hash: 02e20...303 vi går egentlig begge å venter på at noe forjævlig skal skje, vi henger i en skikkelig tynn tråd. men kanskje noen har noen tips så jeg iallefall kan få èn siste fin kveld med han .
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 vi går egentlig begge å venter på at noe forjævlig skal skje, vi henger i en skikkelig tynn tråd. men kanskje noen har noen tips så jeg iallefall kan få èn siste fin kveld med han . Ja vel. Jeg har ikke hørt "én siste" før, men mulig jeg misforstår situasjonen for alt jeg vet. Og jeg mente, og spurte.. Er dette fremtiden? Skal vi fortsette sånn som dette veldig lenge og gjøre det vi gjør nå til nåtiden - i fremtiden? Anonymous poster hash: 02e20...303
Gjest Elseby13 Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 Skaff deg selvrespekt, dump ham før han dumper deg.
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Ja vel. Jeg har ikke hørt "én siste" før, men mulig jeg misforstår situasjonen for alt jeg vet. Og jeg mente, og spurte.. Er dette fremtiden? Skal vi fortsette sånn som dette veldig lenge og gjøre det vi gjør nå til nåtiden - i fremtiden? Anonymous poster hash: 02e20...303 jeg skjønner ikke helt hva du mener
Anoonyym Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Skaff deg selvrespekt, dump ham før han dumper deg. lettere sakt enn gjort
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 jeg skjønner ikke helt hva du mener Hehe. For det ga jo mening. Anonymous poster hash: 02e20...303
Marie90 Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 lettere sakt enn gjort Ja men vi som sier det har som regel også ofte gjort det. Ingen har sagt at det er lett, det er like fullt nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå