Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snakk om ei mor som gjennom hele oppveksten min drakk hver helg, røykte inni huset som en skorstein fordi HUN måtte slippe å fryse ute, tvang meg til å drive på med aktiviteter jeg hadde null interesse av som musikkundervisning og piano og egentlig bare er en jævla, selvopptatt hurpe som ser på sine barn som om vi er der for å glede henne. Anonymous poster hash: ce2f2...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal jeg få dama mi til å forstå at jeg ikke ønsker mer kontakt med moren min og at jeg aldri har hatt det så bra før som når jeg ble kvitt den megga fra livet mitt for noen år siden? Anonymous poster hash: ce2f2...925

Skrevet

Si akkurat det, at du har valgt å ekskludere henne fra ditt liv for å oppnå bedre livskvalitet.

Anonymous poster hash: 2d999...c37
  • Liker 3
Skrevet

Si akkurat det, at du har valgt å ekskludere henne fra ditt liv for å oppnå bedre livskvalitet.

Anonymous poster hash: 2d999...c37

Men hun skjønner faen aldri noe. Hun sier familie er viktig og at man må legge bak seg uoverensstemmelser og bedre familierelasjoner. Jeg får nesten lyst til å dumpe henne når hun viser så liten forståelse.

Anonymous poster hash: ce2f2...925

Gjest Malanthor
Skrevet

Hmm. Prøv og ha litt lengre samtaler om det. Og vær rolig når dere snakker.

Fokuser også på at det ikke bare er fortiden du er fokusert på men framtiden og at dette mennesket ikke kan gi deg noe som helst på noe som helst måte og heller bare bringer negativitet med seg.

Spør henne om hun mener at man burde ha et forhold tiltil noen som bare bringer en ned og ødelegger en psykisk. Hvis hun mener det så er det bare og gå fra henne for da er hun dum som et brød.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Har du fortalt henne hvorfor du ikke ønsker kontakt med moren din? Hvis ikke, så kan jeg forstå at hun pusher på. Hvis du har det, synes jeg dama di er ufølsom. Du får spørre henne hvorfor det er så viktig for henne at du skal ha kontakt med moren din mot din vilje.

Skrevet

Det er viktig at dine ønsker i forhold til kontakt med moren din blir hørt.. Er mye andre ikke forstår. Bare du vet hvordan du hadde det i oppveksten, hvordan hun var, hva det gjorde med deg osv, ingen andre. Prøv å snakk ordentlig med henne.

Skrevet

Hvis hu ikke skjønner tegninga så får du dumpe henne da. Du vil jo uansett ende opp med 2 drittkjerringer istedenfor 0.

Anonymous poster hash: eadd7...c41
  • Liker 2
Skrevet

DER har vi til forandring en dumpegrunn.

Hun har nok ikke vært i samme situasjon og har ikke lignende erfaringer eller kjenner noen som har det. I tillegg er hun kanskje opptatt av fasade og slikt. Det er klart det er trist at man ikke har kontakt med moren sin, men jammen er det ikke viktigere at du er lykkelig.

Du må forklare det hele for henne igjen. Å forstå hverandre og støtte hverandre er jo helt avgjørende i et forhold. Hun må akseptere at det er sånn det er for deg.

Anonymous poster hash: 6aaa5...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...