Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Har tatt på meg å bake ei stor panne med brownies til en konfirmasjon. (Bruker oppskrifta fra City Bakery NY, kjempegod! http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...light=brownies) Mottaker ytret ønske om karamell-glasur oppå, men det har jeg ikke oppskrift på. Noen som har oppskrift?
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Kanskje du kan bruke en av disse? Karamellglasur Ingredienser: 1 dl kremfløte 1 1/2 dl melk 2 dl melis 1 ss sirup 2 ss kakao 1 ts vaniljesukker Fremgangsmåte: Bland alle ingrediensene i en kasserolle. Kok til karamellen begynner å tykne og blir faste dråper når noen prøves i kaldt vann. Avkjøl glasuren og hell den på kaken. Karamellglasur ll Ingredienser: 200 g smør 600 g melis 6 ts karamellsaus 6 ts vaniljesukker 6 ss kaffe Fremgangsmåte: Smelt smør. Tilsett resten av ingrediensene og bre over kaken.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Tusen takk!!!!! Tror jeg prøver den siste, så enklest ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå