AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hei! Jeg har farget håret mitt i ca 3 år nå, (fra blondt til brunt). Jeg fikk en allergisk reaksjon på fargene fra matbutikken, og begynte å farge håret mitt hos en økologisk frisør. Jeg er nå student, og har ikke lenger råd til å betale 1500 kr hver sjette uke, men lurer på om det er noen der ute som har kjøpt noen farger som er økologiske, som ikke har gitt noe særlig reaksjoner? Kan nevne at det som har skjedd med meg da jeg har reagert på hårfarge, er at jeg hovner opp i hodebunnen og det klør. Har søkt litt på nettet, og fant denne serien, http://www.apotek1.no/produktserier/naturigin-haarfarger noen som har testet den? Takker for hjelp! Anonymous poster hash: af778...7ba
Tordensky Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har testet den og ikke reagert. Den er jo ikke like drastisk endrende som de vanlige, men fra lyst til mørkt bør gå bra. Jeg farget mitt i en liknende nyanse som jeg allerede har, og var fornøyd :-) Testet den en gang da jeg var gravid.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Da har jeg også testet ut denne hårfargen! farget håret for ca 1.5t siden, og jeg reagerte ikke i det hele tatt! Fargen ble veldig naturlig, så heretter betaler jeg bare 189 for å farge håret, enn 1500 som jeg måtte betale hver 6 uke hos frisøren :D:D Lykkelig student! ts! Anonymous poster hash: af778...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå