FantasDick Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg trenger hjelp med å finne flere BHer i størrelsen min! Bruker 60F fra Change, men de har bare to modeller inne i den størrelsen - den ene har jeg i alle fargene og det kommer ikke nytt før i mars, den andre klyper og er helt feil modell for meg. Kan godt bestille på nett, men jeg synes det er vanskelig å finne noe.. Ser M&S har en del fint undertøy i størrelsen min, men hvor kan man kjøpe M&S minus eBay? Noen flere forslag? Liker best hvite/svarte enkle t-shirt-bher, balconette eller push up, neon/skarpe farger så man enkelt kan kombinere BHen med truser i lignende farger. Om jeg bestiller fra andre enn Change regner jeg med at cupen går ned en størrelse eller to, da de er litt voldsomme med cup-størrelsene sine, så jeg er vel en engelsk 28D, tipper jeg?
Gjest Lille-pus Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Vanskelig den der, jeg ser det.... HerRoom har noen. De sender til Norge. Sortert på 28D. Bravissimo har noen. Sortert på 28D PopSugar har 90, sender til Norge, og utvalget er litt variert. Sortert på 28D Tenker litt alternativt her. Kan du bruke 65 også? - uten å starte på innerste hektesett ? I så tilfellet har MarieJo 67 varianter når jeg søker 65E i deres utvalg. - lenken er usortert.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Marks and spencer? Du kan handle til Norge fra nettsiden deres. Anonymous poster hash: 7e12a...f26
miramis Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Bher fra det "ekslusive" undertøysmerket på cubus er små i størrelsen rundt. Har en bh i 80D derfa som er min beste bh (av 20!). Og jeg er målt til 70F .
FantasDick Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2013 Vanskelig den der, jeg ser det.... HerRoom har noen. De sender til Norge. Sortert på 28D. Bravissimo har noen. Sortert på 28D PopSugar har 90, sender til Norge, og utvalget er litt variert. Sortert på 28D Tenker litt alternativt her. Kan du bruke 65 også? - uten å starte på innerste hektesett ? I så tilfellet har MarieJo 67 varianter når jeg søker 65E i deres utvalg. - lenken er usortert. Takk skal du ha! Skal kikke på linkene. 65 funker dessverre ikke, jeg har drøssevis av de liggende, men ingen passer etter jeg har brukt de et par dager. Camille fra Change er også en trang modell som de fleste må opp i størrelse i, men den er også for løs. Marks and spencer? Du kan handle til Norge fra nettsiden deres. Anonymous poster hash: 7e12a...f26 Åja, visste ikke det. Skal sjekke det ut. Håper shippingen ikke er så ille? Bher fra det "ekslusive" undertøysmerket på cubus er små i størrelsen rundt. Har en bh i 80D derfa som er min beste bh (av 20!). Og jeg er målt til 70F . Jeg har mange BHer fra Cubus (prøver så å si alle modellene jevnlig), men ingen passer. Har kjøpt en del 65D på Cubus, men alle blir for løse etter et par dager. Hva heter dette merket? Kan gå innom Cubus i ettermiddag.
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har mange BHer fra Cubus (prøver så å si alle modellene jevnlig), men ingen passer. Har kjøpt en del 65D på Cubus, men alle blir for løse etter et par dager. Hva heter dette merket? Kan gå innom Cubus i ettermiddag. Jeg skrev feil, mente Lindex. Husker desverre ikke navn, tror det er noe med "ella" og noe mer?
FantasDick Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skrev feil, mente Lindex. Husker desverre ikke navn, tror det er noe med "ella" og noe mer? Åh, Ella May? Har ikke prøvd særlig med Bh-er derfra, men jeg har sett undertøyet og synes det er veldig pent. (ser ut til at de bare kaller merket Ella M nå, men det het Ella May for en del år siden i alle fall.)
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Åh, Ella May? Har ikke prøvd særlig med Bh-er derfra, men jeg har sett undertøyet og synes det er veldig pent. (ser ut til at de bare kaller merket Ella M nå, men det het Ella May for en del år siden i alle fall.) Er fint, litt overpriset men er noen ganger på tilbud. Nevner de fordi størrelsen rundt livet er veldig liten etter min erfaring, minst 5-10 cm mindre enn angitt, men cupen er korrekt. Så jeg elsker det merket, eneste stedet jeg finner størrelsen utenom change (som bare har stygge bher) og netty.
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Åh, Ella May? Har ikke prøvd særlig med Bh-er derfra, men jeg har sett undertøyet og synes det er veldig pent. (ser ut til at de bare kaller merket Ella M nå, men det het Ella May for en del år siden i alle fall.) Er fint, litt overpriset men er noen ganger på tilbud. Nevner de fordi størrelsen rundt livet er veldig liten etter min erfaring, minst 5-10 cm mindre enn angitt, men cupen er korrekt. Så jeg elsker det merket, eneste stedet jeg finner størrelsen utenom change (som bare har stygge bher) og netty.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå