AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har en sang på hjernen. Det er irriterende, og ofte hjelper det jo å høre sangen. Problemet er at jeg aner ikke hva den heter. Har prøvd å søke rundt, men finner ikke ut av det. Har faktisk prøvd å få tak i den i over tre år . Slik jeg kan huske sangen spiller instrumentalen en stor rolle. Vokal er tilstedeværende i sangen, men den er hviskende på et vis, slik at det er vanskelig å plukke opp ordene som synges (som igjen gjør det vanskelig for meg å finne sangen). Men, i sangen kommer det to ord etter hverandre som etter mine erindringer er "hola hola". Se for dere at "dum" er ulike toner på piano: Dum-dum-dum, dum-dum-dum-dum-dum, dum-dum, hola - hola Vanskelig å plassere sangen i en sjanger, men tror jeg ville sagt den er alternativ. Alle tips mottas med STOR takk! Er takknemlig for alle innspill, så om dere tenker på en sang som kan minne om denne (veldig dårlige) beskrivelsen, vær så snill og del :-) Anonymous poster hash: 46a73...407
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Ingen som har noen forslag..? :-( Anonymous poster hash: 46a73...407
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Fortstatt ingen som har noen anelse på hva denne sangen kan hete? Tror det i bakgrunnen er noen som hviskesynger "yeah, yeah" noen ganger... Anonymous poster hash: 46a73...407
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Er det mann eller kvinne som synger? Er sangen på spansk? Anonymous poster hash: 703b6...398
Pearl2.0 Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Det er ikke Akon med Holla holla da? Kanskje for mye tekst i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå