Gå til innhold

Trenger ny parkas. Forslag til hvilken og hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal ha meg ny parkas, men vet ikke hvor jeg kan finne en slik som jeg vil ha.

Jeg vil ha en med skinn på hetten (Aller helst fuskepels). Den må være god og varm. Jeg vil ha den enten i rød, svart eller brun.

Helst billigst mulig, dvs, ikke over 2000 kr.

Håper på noen forslag :)

Anonymous poster hash: 167bf...059
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Veldig ok pris!

Men likte ikke jakken ;)

Okey!

Kva er det du ikkje liker med jakka?

Anonymous poster hash: f839d...813

Gjest crazycatlady
Skrevet

H&m har noen fine, men får ikke linket fra iPaden. Bare for all del ikke kjøp Canada goose eller andre merker som bruker ekte pels.

Skrevet

Okey!

Kva er det du ikkje liker med jakka?

Likte ikke lommene, også den "løse biten" oppe. Hehe. Er litt kresen.

Skrevet

H&m har noen fine, men får ikke linket fra iPaden. Bare for all del ikke kjøp Canada goose eller andre merker som bruker ekte pels.

Kan sjekke opp i dem da :)

Nei, er greit å med fuskepels for min del. Men synes parkaser som likner litt på canada goose i fasongen er fine.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Kan sjekke opp i dem da :)

Nei, er greit å med fuskepels for min del. Men synes parkaser som likner litt på canada goose i fasongen er fine.

Enig så lenge det ikke ER canada goose.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte nettopp denne på Sorbet til 500 kr. De selger den også på B-young. Koster opprinnelig 1000 kr, så prisen er nedsatt:)

41Zk6uTFPGL._AA392_.jpg

EDIT: Selges i maange farger:)

Endret av Alja91
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp denne på Sorbet til 500 kr. De selger den også på B-young. Koster opprinnelig 1000 kr, så prisen er nedsatt:)

41Zk6uTFPGL._AA392_.jpg

EDIT: Selges i maange farger:)

Det er finere med litt innsving, slik at man slipper "Oh no! They killed Kenny"-looken.

• Liker 1
Skrevet

Det er finere med litt innsving, slik at man slipper "Oh no! They killed Kenny"-looken.

Hæ? Det er innsving på jakken, det er forbausende nok den første ytterjakken som sitter som et skudd som ikke har fått meg til å se feit og blubette ut. Veldig fin passform :)

Skrevet

Er en fin en på cubus og en på vero moda . Begge med fuskepels. Tror Vero Moda sin koster 300-400, og den på cubus rundt 800.

Jeg har en blå fra Vero Moda (med fuskepels som jeg har tatt av) og den er veldig fin synes jeg. Det er vel denne: http://www.veromoda.no/vero-moda/coats-and-jackets/loop-jacket/10098419,no_NO,pd.html?dwvar_10098419_colorPattern=10098419_Asphalt_378710&forceScope=default Men den er mye finere i virkeligheten, og min er i marineblå noe jeg ikke fant der :) På cubus har de i rød.

Anonymous poster hash: aa8de...2a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...