AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Tiden for da mens burde ha startet kom og gikk.. Jeg ble så klart nervøs, kjøpte test og testet morgenen etter. Den var negativ. Jeg slo meg litt til ro med det men nå har jeg fortsatt ikke fått mensen.. Jeg bruker ingen hormonell prevensjon som kan ha forstyrret det heller, så skjønner virkelig ingen ting.. Bør jeg kjøpe ny test? Har skjedd mange ganger at jeg "føler jeg har mensen" går på badet, men fortsatt ingenting.. Syklusen min er ikke bombesikker, men jeg burde hatt mensen rundt den 9. Oktober.. Ja det begynner å bli en stund siden..Anonymous poster hash: 91d3f...cb6
Gjest Sille4 Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Mensen kan utebli med f.eks. stress, mye trening og vektnedgang. Også hvis du har tenkt mye/vært redd for å ikke få mensen og at du kanskje har blitt gravid kan dette også gjøre at mensen uteblir. Skjedd med meg engang, negativ test og mensen kom som normalt neste mnd.
Athene Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Alle er forsinket innimellom, innimellom hopper kroppen over en hel syklus. Særlig da du ikke er helt regelmessig ellers heller ville jeg ikke tenkt mer over det i det hele tatt. Det behøver ikke å være stress eller andre fysiske årsaker som ligger bak en gang, bare tilfeldige variasjoner i hormnenes samspill
siofra Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Er i samme situasjon som deg, ventet mensen 7 oktober men har enda ikke kommet! Har vært plaget med smerter og kvalme i snart 3 uker! Var skikkelig ille forrige uke og er fortsatt veldig oppblåst. men tror nok det bare er forsinket grunnet stress. Kjenner jeg blig gående å tenke på det og kjenner litt ekstra etter Tror det får bli en test snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå