AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hei Jag har vært samboer i 3 år, og jeg er 25 år. I det siste har jeg tenkt mye på hvor fint det hadde vært å fått en baby med samboeren min. Vi er begge under udanning nå, men tenker om 1-2 år når vi er ferdig med utdanningen vår. Men det er hele tiden babyen jeg ser for meg og gleder meg til, jeg drømmer ikke om et større barn. Det frister ærlig talt ikke så mye med en 3-4 åring, men babyen drømmer jeg om hele tiden. Ser på babyustyr osv. Er dette normalt? Regner jo med at man gleder seg til at babyen vokser når man har fått den, eller er det egentlig et tegn på at jeg ikke er klar? Har alltid likt babyer bedre enn større barn da, om det har noe å si. Har en veninne som er motsatt og trives mye bedre med de større barna. Anonymous poster hash: 3cca3...ad1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg gledet meg til baby. Og gruet meg til babyen skulle bli 10-11 år. Jeg synes babytiden var tøff, men etter hvert ble alt mye lettere og morsommere Anonymous poster hash: bc9dc...346
Gjest Runforit Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tror ikke man noen gang blir 100% klar eller sikker og de fleste får seg nok en overraskelse over hvor tøft det er å bli foreldre. Men på et punkt så må en bare ta et valg og konsekvensene det fører med seg. Om man vil bli foreldre så klarer en oppgaven Jeg ser frem til en unge på ca. 2-3 jeg. Når de begynner å få personlighet og egne meninger Babytiden virker kjedelig. Sove, spise, sove spise...
Gjest Yellowrose Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Vær barnevakt! Da får du en liten forsmak på hvordan foreldrelivet er
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Vær barnevakt! Da får du en liten forsmak på hvordan foreldrelivet er Jeg er ofte barnevakt, synes det er kjempekoselig, men er jo litt slitsomt i lengden, særlig med de litt større barna som må underholdes mye mer Men alle sier det blir annerledes og at man slapper mer av med egne barn og ikke stresser sånn for å underholde dem/leke med dem hele tiden? Anonymous poster hash: 3cca3...ad1
Gjest Yellowrose Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Så bra du synes det er koselig! Nja..noen barn leker jo fint alene. Nå vet ikke jeg hvor gamle de du er barnevakt til er? men min yngste går i barnehage og jeg synes det er fint kunne underholde han når han kommer hjem. Når/hvis du får barn kommer du til å savne å underholde dem når de er 14 og kun sitter på rommet sitt, Hehe.. Det kan godt hende du tenker annerledes om dette når du får egne barn Jeg er ofte barnevakt, synes det er kjempekoselig, men er jo litt slitsomt i lengden, særlig med de litt større barna som må underholdes mye mer Men alle sier det blir annerledes og at man slapper mer av med egne barn og ikke stresser sånn for å underholde dem/leke med dem hele tiden?Anonymous poster hash: 3cca3...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå