Gå til innhold

Mye drittslenging på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen kommer med spørsmål og ønsker råd, så er det alltid noen som må slenge dritt. Ser det nesten i hver eneste tråd. Ikke alle, men mange av trådene.

Kritiserer og gjerne finner skrivefeil og skal absolutt rette på det også.

Hva er vitsen? Blir så utrivelig å være her.

Merker jeg selv er her inne mindre og mindre. Alt for mange negative folk her inne.

Bare en liten utblåsning fra meg.

Anonymous poster hash: 507f4...619
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det blir slengt mye spydige eller frekke kommentarer på mange innlegg. Blir jo såklart utrivelig, men noen har bare lyst å gjøre det. Vi må bare overse det :)

Og så er det alltid noen som vil ha oppmerksomhet, og om vi fortsetter å gi dem det, så vil de ikke stoppe..

• Liker 2
Skrevet

Fordi noen ikke har noe bedre å finne på

Anonymous poster hash: 6baeb...d3f
Skrevet

Og spørsmål om sånt som dem ikke har noe med bare fordi dem er uenige i valget folk tar.

Anonymous poster hash: d82f9...3c8
Gjest Elseby13
Skrevet

Helt enig. Og hele tiden ser vi at moderatorene må rydde opp i hetsende/sårende/rasistiske innlegg og personangrep.

Klarer vi ikke å prate sammen som oppegående voksne med normal folkeskikk?

Skrevet

Drittslenging er en ting, men er jaggu mye klaging og surmuling her også... :P

Skrevet

Jeg tror at de som slenger dritt er menn med små peniser. Eller kvinner som ikke får seg noe. Slarkemus.

Anonymous poster hash: 49278...d04
Skrevet

Synd at det skal være så mye drittslenging. Om man synes en tråd er teit eller unødvendig trenger man ikke å skrive i den. Det er også typisk at de fleste av dem skjuler seg bak AB.

• Liker 1
Skrevet

så skjønner jeg ikke folk som svarer i tråder som de irriterer seg over. Hvis du ikke liker en tråd eller synes den er dum så la vær å bruke energi på å svare i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Når noen kommer med spørsmål og ønsker råd, så er det alltid noen som må slenge dritt. Ser det nesten i hver eneste tråd. Ikke alle, men mange av trådene.

Merker jeg selv er her inne mindre og mindre. Alt for mange negative folk her inne.

Tja, at det er mye hetsing og kipp drittslenging jo da, men jeg tror nok også veldig mange har en grense for seg selv og en annen for andre. Har selv sitt folk som oppretter tråder som dette "åå det er så mye drittslenging på kg" samtidig som jeg dagen før har sett de samme folkene slenge dritt til andre igjen.

Hva som er grensen mellom sårende og unødig bruk av hersketeknikker og frekke kommentarer, rakke ned på andre og hva som er spissformuleringer og en god diskusjon er forskjellig på oss, vi har ulike grenser og hvem er det som skal bestemme disse grensene, jo teknisk sett er det vel moderatorene, derfor er det også viktig å rapportere om en kommer over krasse innlegg.

På kg og på nettet generelt kommer en over en haug av folk, troll, smånisser, hagenisser, drager og jyplinger, de samles her og provoserer og ikke minst lar seg selv bli provosert. Noen er unødig frekk i kjeften ene dagen og jamrer sin nød andre dagen og sånn går no dagene.

Men det er jo klart, jeg synes jo det er spesielt når tråder om pizza oppskrifter og andre høyst uskyldige ting og problemstillinger sånn i det store og det hele klarer å utvikle seg til hvem som er jævligst og hvem som burde begrave seg selv levende..

Skrevet

Jeg tror et av de største problemene er at folk har en helt annen personlighet på nett - særlig når de kan være anonyme - og at folk selvsagt tør å si ting de tenker om saken (og dette er gjerne rå, uarbeidede spontanreaksjoner), fordi de slipper å forholde seg til reaksjonen.

Det jeg synes er så rart, er at folk på nett lever etter regelen "ytringsfrihet", og tror at den på en eller annen måte erstatter god, gammeldags folkeskikk. Ikke vet jeg, men jeg vet at jeg har mer baller på nett bak en profil enn in real life.

Dessuten er det fremdeles sårbart å starte en tråd, fordi man blotter seg selv for et problem. Tror ikke folk skjønner det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at de som slenger dritt er menn med små peniser. Eller kvinner som ikke får seg noe. Slarkemus.

Anonymous poster hash: 49278...d04

Er det ikke slike kommentarer som starter det useriøse og som krever et motsvar. Argumenterer man for sin sak eller er saklig går det bra.

• Liker 1
Skrevet

Et av tegnene på at forum som dette er utdatert. Det meste skjer på Facebook, og vanlige diskusjonsfora får færre og færre seriøse brukere.

Skrevet

Et av tegnene på at forum som dette er utdatert. Det meste skjer på Facebook, og vanlige diskusjonsfora får færre og færre seriøse brukere.

Er du fortsatt bitter?

Anonymous poster hash: b0795...9ed

Skrevet

jeg synes mange bør støtte oppunder de som er gode og redlige. Ved å plusse når noe skriver noe godt.Ved å si i fra når noen er stygge.

Rapporter når noe er over en lav sko !

Når noe slenger dritt kan man svare på en redlig måte. Mange her er flinke til å oppføre seg.

Når noen angriper meg så skjønner jeg at jeg må stå opp å si hva jeg tenker om den måten å svare folk på.

Mange plusser meg på det, og den som er litt klin kokkos får passet påskrevet av røkkla for den dumme oppførselen.

Kanskje man tenker seg om to ganger om noen faktisk tar hensyn ved å forstå at man ALDRI er annonym her inne.

• Liker 2
Skrevet

Er du fortsatt bitter?

Anonymous poster hash: b0795...9ed

Nei. Den gode, gamle Kvinneguiden og de hyggelige brukerne jeg var glad i ble borte for mange år siden. :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...