AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Er en voksen kvinne og kontakten med gamle venner har etterhvert forsvunnet. Kjenner på behovet for å møte nye venner, men hvordan finner jeg nye venner som voksen person 40+? Anonymous poster hash: 3ae4d...854
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Treningsgruppe? Språkkurs? Carpe Diem arrangerer turer vet jeg. For "single som ønsker venner, men ikke er på sjekkern" Anonymous poster hash: 82ba9...23b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Takk for forslag. Anonymous poster hash: 3ae4d...854
Gjest Caroline55 Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Nei det er ingen kollegaer, naboer og familiemedlemmer som er aktuelle venneemner. Vi går bare ikke sammen. Jeg er heller ikke interessert i å bable om sladder, sminke, shopping og mulige barnebarn. Tror jammen jeg bare går en tur i skauen her. Anonymous poster hash: 3ae4d...854
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Det du må huske er at vennskap i voksen alder tar lenger tid å modnes. Du må derfor gi alle potensielle venner tid og oppmerksomhet. Jobben er en naturlig arena, men ikke alle har kolleger som kan være aktuelle for vennskap. Da er det bedre å melde seg på et kurs e.l. Og da må du igjen huske at tiden jobber for deg når det gjelder vennskap. Går du på kurs med noen i 2-3 år, er sannsynligheten stor for at dere begynner å se på hverandre som venner. Er du alene? Skaff deg en hobby. Eller kjøp deg en hund og meld deg på hundekurs. Der treffer du garantert noen med like interesser som også kan bli dine venner. Anonymous poster hash: 82055...8d1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Takk det skal jeg tenke litt på. Anonymous poster hash: 3ae4d...854
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Nei det er ingen kollegaer, naboer og familiemedlemmer som er aktuelle venneemner. Vi går bare ikke sammen. Jeg er heller ikke interessert i å bable om sladder, sminke, shopping og mulige barnebarn. Tror jammen jeg bare går en tur i skauen her. Anonymous poster hash: 3ae4d...854 Så verken kollegaer, naboer eller familiemedlem er aktuelle? Ikkje for å vere stygg no, men er det kanskje slik at du er litt egen? For det kan jo ikkje vere noko galt med alle desse? Og då kan det hende at det er deg det er noko "med"? Anonymous poster hash: 261e0...afe 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Så verken kollegaer, naboer eller familiemedlem er aktuelle? Ikkje for å vere stygg no, men er det kanskje slik at du er litt egen? For det kan jo ikkje vere noko galt med alle desse? Og då kan det hende at det er deg det er noko "med"? Anonymous poster hash: 261e0...afe I alle dager?? Du vet da ingenting om hvem og hva som er årsak til at jeg ikke ønsker nære vennerelasjoner med nevnte. Og det er heller ikke din sak. Anonymous poster hash: 3ae4d...854
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Skjønner deg godt, jeg har også sklidd bort fra mine gamle venner. Men jeg tror at det kan være viktig å tenke over hva du vil ha ut av vennskapet. En turkamerat til skog, fjell og ferie? En spisevenn til restaurantbesøk? En kinovenn? En å ta en øl eller kaffe med? En treningsvenn? En diskusjonspartner om samfunn, strikking, politikk, pelsdyr eller hva du nå måtte være interessert i? Litt ut fra hva du vil må du tenke på hvor du kan treffe en sånn person. Anonymous poster hash: 47393...9a0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Er du glad i å gå turer i skog, mark, fjell? Du kan søke etter turvenner på Fjelltreffen hos Turistforeningen: https://www.turistforeningen.no/fjelltreffen/om/ Anonymous poster hash: 82055...8d1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Aktivitetsvenner.no Anonymous poster hash: 6c11d...cab
Adhara Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Tråden er ryddet for hets, avsporinger og svar til dette. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå