AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 De siste årene har jeg slitt så mye med at huden i ansiktet mitt blir kjempetørt fra oktober- november til april. Prøvde vanlige ansiktskremer(ikke noen spesielt bra), ansiktsmasker osv, er ut som om halve huden min flasser av føler jeg. Det er ikke så ille at man legger merke og tenker over det, men jeg gjør det. Spesielt når jeg holder på å sminke meg. Blir jo virkelig ikke bra Noen vitaminer som hjelper å ta? Eller noen bra ansiktskremer dere har prøvd? Og leppene mine trenger også noen tips til bra lypsyl-tips... Anonymous poster hash: f7fa0...9da
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Tran/ omega 3 + balm fra Decleor. Anonymous poster hash: c25e7...b2c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ble anbefalt denne for veldig tørr hud: http://www.thebodyshop.co.uk/shop-by-range/vitamin-e/vitamin-e-intense-moisture-cream.aspx Veldig fornøyd med den:) Jeg pleide å flasse rundt på i ansiktet hele tiden, men det er borte etter jeg begynte med denne. Anonymous poster hash: d666b...a97
Berit Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Denne er jeg absolutt super fornøyd med: http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Pleie-hygiene/Ansiktspleie/Kremer/Mandel-fuktighetscreme.htm
Lady Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Har samme problemet som deg, så slenger meg på tråden
Adalin Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Trenger selv en ansiktskrem for tørr hud! På leppene bruker jeg å lage en slags leppeskrubb av matolje og sukker som jeg skrubber på leppene slik at den tørre huden forsvinner. Etter at jeg har vasket det av, tar jeg vaselin eller carmex på leppene og sover med det.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Hva med klimakremen til Matis? Anonymous poster hash: 1e3e1...f83
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Har man skikkelig tørr hud kan man gjerne gå for olje, enten istedet for eller i tillegg til krem om vinteren. Det finnes mange fine sorter på markedet nå etter hudtype, duft og prisklasse. Anonymous poster hash: 9f201...6d8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 A-krem fra apoteket, den i krukke. Noe av det verste som finnes i salg i Norge, skulle vært forbudt!!! Anonymous poster hash: c25e7...b2c 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Lush har flere ansiktskremer som er kjempegode for tørr hud, og en fuktighetsmaske som er helt fantastisk! Ellers er olje, som noen nevnte over her, også veldig fint til tørr hud! Anonymous poster hash: 57123...9c1
Gjest Guilty Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Sliter selv med veldig tørr hud om vinteren Men Dermalogica sin Intensive Moisture Balance fungerer ganske bra, om jeg er flink med fuktighetsmasker. Ellers leser nok flere som sliter med tørr hud her, og jeg må bare si at for de som sliter med tørre hender(mine blir så tørre at de ofte sprekker opp så jeg får sår, "heldigvis" er det hendene som er mest ille, ikke ansiktet..) så kan jeg anbefale Handy Gurugu hand cream fra Lush. Jeg tar på dette på hendene i et tjukt lag om kvelden med sår og/eller veldig tørr hud og våkner opp med hender som er kjempemyke og ikke har antydning til at det var så ille kvelden før. Kan tenke meg at Lush har andre produkter som er gode for ansiktet og. Og av andre ting virker det som om Omega 3 hjelper og. Endret 20. oktober 2013 av Guilty
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Hei, min hud produserer overhodet ikke noe fett, og jeg er såpass invalidisert av atopisk eksem og tørr hud at jeg har vært innlagt på rikshospitalet pga det. Hvis du virkelig skal ha et effektivt tips for tørr hud, så går du til apoteket og kjøper en ceridal kuldekrem, og Canoderm krem. Morgen og kveld tar du en bitteliten tyt av ceridalen og blander det med en større tyt av canodermen. Smør dette inn. Det er det ENESTE som fungerer på meg, og min hud har ingenting å stille opp med i nordisk klima! Parfymerikremer og oljer er for folk med vanlig til litt tørr hud, for de av oss som TRENGER noe som faktisk virker, så er tipsene mine gull verdt! Prøv og se selv Anonymous poster hash: 6b975...2a0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Ansiktskrem uten tilsatt vann, fordi vannet tørker ut huden i kulden. Locobase, A-krem osv funker kjempebra! Anonymous poster hash: 758e2...d36
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Tusen takk for mange gode tips, skal definitivt prøve ut noen av disse som har blitt nevnt her Trenger selv en ansiktskrem for tørr hud! På leppene bruker jeg å lage en slags leppeskrubb av matolje og sukker som jeg skrubber på leppene slik at den tørre huden forsvinner. Etter at jeg har vasket det av, tar jeg vaselin eller carmex på leppene og sover med det. Er dette noe du lager selv? I så fall får jeg prøve det ut! Anonymous poster hash: f7fa0...9da
Adalin Skrevet 21. oktober 2013 #16 Skrevet 21. oktober 2013 Tusen takk for mange gode tips, skal definitivt prøve ut noen av disse som har blitt nevnt her Er dette noe du lager selv? I så fall får jeg prøve det ut! Anonymous poster hash: f7fa0...9da Ja, alt du trenger å gjøre er å blande litt sukker og matolje i passende mengde i feks en kopp eller hånda di Trenger ikke å være så mye, man skal jo bare ha det på leppene, så jeg bruker bare å ha det rett i hånda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå