venus_ Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har blitt helt hekta på How I met your mother, og begynner snart å gå tom for episoder! Noen som har tips til serier som er like bra?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er veldig glad i How I met your mother, og andre serier enn det ser jeg two and a half men(som forøvrig ble litt dårligere da Charlie Sheen tredde ut av rollen, men fortsatt helt greit) Once upon a time og Once upon a time in wonderland. Dette er ikke komedie serier, mer eventyr/action. Liker disse veldig godt!! Witches of east end Drop dead Diva. The vampire diaries. Glee. Alle har til felles at det er 'episke kjærlighets historier'. Drop dead diva er komedie Nå er det vell veldig individuelt hva man syns er bra, men håper noe av dette faller i smak. Anonymous poster hash: 20e25...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er veldig glad i How I met your mother, og andre serier enn det ser jeg two and a half men(som forøvrig ble litt dårligere da Charlie Sheen tredde ut av rollen, men fortsatt helt greit) Once upon a time og Once upon a time in wonderland. Dette er ikke komedie serier, mer eventyr/action. Liker disse veldig godt!! Witches of east end Drop dead Diva. The vampire diaries. Glee. Alle har til felles at det er 'episke kjærlighets historier'. Drop dead diva er komedie Nå er det vell veldig individuelt hva man syns er bra, men håper noe av dette faller i smak. Anonymous poster hash: 20e25...e0d Glemte å føye inn The Client List, med Jennifer Love Hewitt i hovedrollen. Overraskende bra serie, som jeg ble hekta på! Anonymous poster hash: 20e25...e0d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Glemte å føye inn The Client List, med Jennifer Love Hewitt i hovedrollen. Overraskende bra serie, som jeg ble hekta på! Anonymous poster hash: 20e25...e0d Haha, nå spammer jeg. Sorry! Kan også anbefale Pretty little liars, kjempe spennende å følge med på! Jeg var ikke helt keen på serien i begynnelsen, men jeg ble helt hekta etter en stund! Sånn, nå er jeg ferdig..... Anonymous poster hash: 20e25...e0d
Hettemaake Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Modern Family er en fantastisk komi-serie, hvis du ikke har sett den 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har blitt helt hekta på How I met your mother, og begynner snart å gå tom for episoder! Noen som har tips til serier som er like bra? Om du ønsker ren komedie (noe av det som blir listet opp ovenfor her er jo mer sånn drama) så anbefaler jeg Modern Family. Det er så fantastisk bra. Humor som du gjerne må bli litt vant til. Og så kan jeg alltid anbefale Scrubs. Den serien har jo faktisk blitt litt gammel nå ift HIMYM, men den er så feelgood. Også en type humor som du må bli vant til, og der du må bli kjent med karakterene for å skjønne humoren i alt. Og en serie jeg bare må nevne uansett hvilken sjanger det er snakk om: Orange is the new black! Anonymous poster hash: 31531...722 1
venus_ Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2013 Tenkte på en komedie ja, Da sjekker jeg ut Modern Family. Takk for tipsene
SoftKitty Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Friends Coupling (britisk) Big Bang Theory
Gjest BettyBoop Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har blitt helt hekta på How I met your mother, og begynner snart å gå tom for episoder! Noen som har tips til serier som er like bra? Jeg er veldig glad i new girl.
Missy1 Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Ser mange gode tips her må legge til Awkward også, overraskende artig serie. Akkurat nå ser jeg og mannen på Drop dead diva, utrolig fin serie som er lett å følge med på orange is the new black er også kjempe bra, gleder meg til sesong 2 :D tilogmed mannen ble hekta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå