Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er så sinnsykt spennende? Hvorfor drikker man alkohol til man sovner? Eller spyr? Hvorfor drikker noen litt? Hvorfor tar noen dop? Hvorfor hører man på musikk og later som at man er sexy og kan danse, mens man egentlig bare ser stygg og teit ut og driter seg loddrett ut (selvom man ikke skjønner det selv, man fikk seg jo et ligg med en eller annen desperat full fyr/kvinne).

Anonymous poster hash: 5638c...14a

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så sinnsykt spennende? Hvorfor drikker man alkohol til man sovner? Eller spyr? Hvorfor drikker noen litt? Hvorfor tar noen dop? Hvorfor hører man på musikk og later som at man er sexy og kan danse, mens man egentlig bare ser stygg og teit ut og driter seg loddrett ut (selvom man ikke skjønner det selv, man fikk seg jo et ligg med en eller annen desperat full fyr/kvinne).

Anonymous poster hash: 5638c...14a

Haha, jeg er så enig i dette.. Har aldri vært en festejente.

Anonymous poster hash: eab5e...c93

• Liker 2
Skrevet

Så sykt enig. Da det var russetid, satt jeg heller og filosoferte rundt samme problemstillinger som du har nevnt ovenfor. Kanksje jeg er fra en annen planet eller noe, men jeg klarer bare IKKE å forstå hvorfor det er så gøy.

Anonymous poster hash: ca243...ae3
  • Liker 2
Skrevet

Fordi det er så lett å skape intriger og drama. Forleden pirket jeg borti en svær hunk, sa noe om at "Jakob knuller dama di på dass" og bevitnet tidenes slåsskamp.

Såvidt det er meg bekjent er hunken singel, haha.

Anonymous poster hash: 09141...175
  • Liker 4
Gjest BabyBlue
Skrevet

Kommer veldig an på hvem man drikker med. Noen er bare drama og pes, noen gjør dagen til en fest selv om du er såvidt brisen.

Skrevet

Det er neppe gøy å dra på fest for slike som har samme holdning som deg.

• Liker 5
Skrevet

Merkelige kretser du har. Er ikke noe festmenneske selv, men et par glass løsner på stemningen og man kan kose seg med kjente og ukjente, selv uten å drite seg ut.

Anonymous poster hash: 18c6d...210
  • Liker 2
Skrevet

Jeg undres over det samme. Ikke mange år siden jeg var en av dem som dro ut på fest hvor hovedmålet var å bli drita. Nå ser jeg ikke poenget i det, og kan nevne mange andre ting som er mye morsommere enn å ligge med tidenes hangover, dandert med en herlig fylleangst.

Jeg drar ut enda på fest, men velger å bare kosedrikke. Og føler meg flau på andres vegne, som oppfører seg som aper.

Anonymous poster hash: 7e99c...6bc
  • Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Er det egentlig noe helt konkret du vil ha svar på,eller er det bare et innlegg med stigmatisering og fordommer? Just wonder.

Skrevet

Hei.

Jeg forstår de som drikker. Det kan på mange måter være en flukt fra virkeligheten, hvor man blir forsterket sosialt, mer pratsom, tar dristigere sjanser, osv. Det er koselig å drikke litt med venner, synes jeg - men blir det for mye, er det lett å gjøre noe man angrer på. Man blir jo ikke akkurat elegant på fylla. Og man kan bli sliten dagen derpå. (Derfor drikker jeg sjelden).

:)

Skrevet

Fyllesyke er vel i seg selv grunn nok til å ikke drikke. Er ikke avholds, men vil ikke ligge med fyllesyke i tre dager.. Dessuten så er det ikke så mega sjarmerende med fulle folk.

Men noen synes det er gøy å drikke seg dritings. Så tror jeg mye også handler om å få seg et ligg..

Skrevet

Ville ikke invitert deg på fest allefall. Du høres ut som en skikkelig festbrems.

Anonymous poster hash: de0ef...0f3
  • Liker 2
Skrevet

Hadde du bare vært på like kule fester som meg!!!

Skrevet

Tror du har vært på feil fester jeg, TS!

• Liker 1
Skrevet

Faktisk enig, fatter ikke at de gidder Og de driter seg ut med betro seg om ting de egentlig aldri ville sagt i edru tilstand. Så kommer fullenagsten dagen derpå, og runden er i gang. Nei, slutt og drikk. Det er det beste.

Anonymous poster hash: b37ba...e79
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er så sinnsykt spennende? Hvorfor drikker man alkohol til man sovner? Eller spyr? Hvorfor drikker noen litt? Hvorfor tar noen dop? Hvorfor hører man på musikk og later som at man er sexy og kan danse, mens man egentlig bare ser stygg og teit ut og driter seg loddrett ut (selvom man ikke skjønner det selv, man fikk seg jo et ligg med en eller annen desperat full fyr/kvinne). Anonymous poster hash: 5638c...14a

Skjønte det aldri helt selv heller. Følte meg egentlig mest nødt til å like det, siden alle andre likte det. Ærlig talt likte jeg meg best foran peisen sammen med familien.

Da jeg hadde min mega-super-dunder-brat-periode festet jeg nokså ofte. Var fungerende DJ og leide to-plans suiter med åpen bar for å kunne feste ut i de små timer. Det var kult'ish, men lite givende i lengden (for ikke å nevne helvetes dyrt, siden jeg så å si spanderte alt), selv om festene var drøye. Ble fort drittlei av det hele og pensjonerte meg som DJ. Gadd ikke mer.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Faktisk enig, fatter ikke at de gidder Og de driter seg ut med betro seg om ting de egentlig aldri ville sagt i edru tilstand. Så kommer fullenagsten dagen derpå, og runden er i gang. Nei, slutt og drikk. Det er det beste.

Anonymous poster hash: b37ba...e79

Jah, fullenagsten er noe dritt!

Skrevet

Ts er inne på noe. Jeg liker ikke når mange drikker for mye og krampeaktig later som, for så å ikke huske nesten noe etterpå.

Slik "festing" må man styre unna.

Man må finne noen som liker det samme som deg.

Jeg takler ikke pubber for eksempel. Jeg koser meg bare ikke når merkelige folk prøver seg eller ikke tar et hint. Igler seg innpå... Og noen av vennindene er single, så jeg kan liksom ikke gjøre så mye heller føler jeg. Når jeg var singel fikk jeg fnatt hver gang noen prøvde å sjekke meg opp...

Skrevet

Fordi folk flest er kjedelige som fy....

Ukreative og greier ikke å være seg selv eller slippe seg løs med mindre de er drita.

Uinteressante er de også som ikke har noe interesser eller liv utenfor flaska.

Anonymous poster hash: 382ec...562
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Mange liker rusen alkoholen gir. Endel liker rusen hasjrøyking gir f.eks. De fleste liker musikk, og de fleste liker å danse litt innimellom. Ingen driter seg ut på fest selvom de danser. De fleste liker også å være ute med venner, og en fest der man tar seg ett glass vin, 2 øl, 4 cider eller en dram eller to, gir ofte gledesfølelse for mange, så det er ikke spesielt rart. Fyllesjuke hører også til, og jeg vil påstå det er verdt å kaste opp en sjelden gang pga alkohol etter en vellykket kveld. Om folk velger å ligge med en random fyr eller dame, så er det ett eget valg. Noen liker ons, andre foretrekker hjemme i senga med en kjæreste. Slik er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...