Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen forsvinner i flere uker når broren hans kommer til byen. Vi bor ikke sammen, men pleier å være sammen hver dag. Broren kommer til byen ca. 5-6 ganger i året, og da forsvinner de. Jeg får ikke noe kontakt på flere uker, han ringer ikke for å spørre hvordan jeg har det eller for å fortelle hvor han er eller hvem han er med. Jeg har ikke noe imot at han vil være med broren, men han kan da ta kontakt og fortelle at han lever, ikke ignorere meg i flere uker? Irriterende...

Anonymous poster hash: e40bd...c2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er ytterst problematisk oppførsel.. På så mange plan. Jeg ville selv vært aller mest bedrøvet over hans manglende behov for å vite hvordan jeg har det, under så mange uker..! Ville stilt spørsmålstegn ved om han egentlig greier å knytte seg til deg. I tillegg kommer eget savn, selvfølgelig. nei, sånn skal det ikke være. De fleste av oss trenger et tettere forhold enn som så. Trist situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Hva om du tar kontakt og spør hvordan han har det? forteller hvordan du har det? og ikke ignorerer han i all den tiden han er borte?

Jeg har det litt på samme måte med damen min. Hun maser og maser på ting hun så gjerne skulle likt at jeg gjorde. Som nettopp dette med å sende en mld i ny og ne, ringe henne når vi ikke kan treffes. Jeg er veldig enig i at dette er en grei ting å gjøre for å vise at man tenker på hverandre. Men Når det bare er jeg som skal sende koselige meldinger, bare jeg som skal ringe når jeg er borte og når hun er borte. Ja da er det ikke noe jeg tar å prioriterer så høyt. Ta litt insj selv om du ikke allerede gjør det ;)

Anonymous poster hash: a95ab...405
Skrevet

Hvorfor gidder du å finne deg i det?

Fordi han er verdens snilleste utenom de 5-6 ukene i året... Men nå ser jeg hvor lite han egentlig bryr seg.

ts

Skrevet

Hva om du tar kontakt og spør hvordan han har det? forteller hvordan du har det? og ikke ignorerer han i all den tiden han er borte?

Jeg har det litt på samme måte med damen min. Hun maser og maser på ting hun så gjerne skulle likt at jeg gjorde. Som nettopp dette med å sende en mld i ny og ne, ringe henne når vi ikke kan treffes. Jeg er veldig enig i at dette er en grei ting å gjøre for å vise at man tenker på hverandre. Men Når det bare er jeg som skal sende koselige meldinger, bare jeg som skal ringe når jeg er borte og når hun er borte. Ja da er det ikke noe jeg tar å prioriterer så høyt. Ta litt insj selv om du ikke allerede gjør det ;)

Anonymous poster hash: a95ab...405

Har prøvd det, da svarer han ikke. Og jeg vil ikke mase, har bare behov for kanskje én melding om dagen, for å vite at vi fortsatt er "vi", hvis du skjønner.

ts

Skrevet

Kanskje de driver med tung kriminalitet sammen og må holde telefonen sine avslått for å ikke bli sporet?

• Liker 2
Skrevet

Det å ikke gi livstegn fra seg på flere uker hadde jeg ikke godtatt. Måtte ikke hatt melding hver dag, men et bare ganger i uka i det minste. Jeg tror faktisk jeg hadde avsluttet forholdet. Ihvertfall hvis han ikke svarer på meldinger/telefon heller.

Anonymous poster hash: 91969...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...