Enilorac Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hunden min har mye pels og det er ikke en liten dollehund, men jeg synes det hadde vært kult med en liten sløyfe eller noe til julaften. Jeg ser at det finnes flips og sløyfe rundt halsen, men det er jo for hannhunder synes jeg. Jeg vet ikke helt hva hva og hvor jeg skal finne noe jentene og enkelt. Blir det sløyfe på hodet for jenter da? føler at det ser litt rart ut Forlag til butikker eller nettbutikker hvor de selger noe enkelt og fint?
Tabris Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg er ikke så glad i nisseluer og lignende til hund, fordi det ofte ser ut som om de ikke liker det. Men du kan sikkert finne et rødt og "julete" halsbånd? Evt. kjøpe et og lage til selv (kjøpe rødt eller hvitt og lime på glitter-stjerner, f.eks).
Gjest Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Alle våre får sløyfe rundt halsen av rødt silkebånd som vi kjøper på hobbybutikken, både tispene og hannbikkja. Siden hunden din har mye pels kan du helt sikkert finne en julete hårklemme på barneavd. og feste i pelsen ved ørene f.eks. om hun ikke synes det er ubehagelig. Endret 20. oktober 2013 av Konekon 1
Sugerøret Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg fikk en i sybutikken til å lage en stor sløyfe i rødt til meg. Hun satt den samme og fikserte med noe ståltråd lignendes sak. Denne kan jeg feste i halsbåndet til hunden. Er såpass lang at den blir liggendes oppå pelsen til hunden (Min har kraftig pels)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Min hadde bare en litt bred rødrutete silkesløyfe kjøpt på interiørbutikk. Var så fin atte. Anonymous poster hash: 8178e...ac4
langbein86 Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Hva med sytråd og julekule? Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Hvilken verden er det vi lever i?! Anonymous poster hash: de487...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå