Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjennskap til dette merket? Jeg synes det høres spennende ut og vurderer å bytte ut Ole Henriksen når produktene mine er tomme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til nå gode erfaringer med Obagi. Jeg byttet fra Ole Henriksen. Er over mine "verste" uker og det har egentlig gått helt fint. Var på kontroll igår og hun kunne se synlig forbedring på strukturen i huden (jeg har litt ujevn, fregnete hud). Kvisene mine er borte, men selfølgelig er det litt til jeg ønsker før jeg "jubler". Porer og sorte prikker regner jeg med tar tid! :)

Ja, det er jo dyrt, men produktene virker jo på en helt annen måte!

Skrevet

Hvor masse koster det, cirka?

Anonymous poster hash: e2eab...4c9

Skrevet

Det kommer helt an på hvilke produkter du trenger. Jeg betalte 3700,- for det jeg trengte, litt usikker når jeg trenger påfyll, men produktene er drøye i bruk ivertfall. Igår kjøpte jeg noe "ekstra", salisylpads. Kostet 550,-, men det var bare fordi jeg ønsket noe mer.

Skrevet

Jeg har veldig lyst til begynne med dette produktet (har hørt mye bra om det) men det er alt for dyrt :sukk:

Skrevet

Lilandry; Hvilke fordeler ser du med Obagi i forhold til Ole Henriksen?

Skrevet

Fordelen er at de jobber mye dypere i huden. Jeg hadde (har litt enda) mye innkapslede talg, kviser og gusten hud. Siden jeg nå har flasset en del er huden mye klarere og de innkapslede talget ser ut som å komme på overflaten som sorte prikker. Med andre ord, det viser at de har jobbet ned i huden. De sorte prikkene forsvinner etterhvert ser jeg, noen klemmer jeg forsiktig. En annen ting er at jeg faktisk ikke har brukt fuktighetskrem, det har jeg klart å avvenne (bruker litt dersom jeg bruker sminke, men det er fordi jeg fremdeles har litt tørre partier). Huden er ikke blank lenger heller! :)

Med Obagi ser jeg faktisk resultater!

Skrevet

Lilandry; Hvilke fordeler ser du med Obagi i forhold til Ole Henriksen?

Hvis du ikke har store hudproblemer ville jeg anbefale deg å prøve Ole Henriksen Invigorating Night Gel før du eventuelt går over på Obagi. Obagi er sterke produkter. Og virker. Men det er ikke alle som trenger såpass sterke produkter. Tenkte på Obagi selv en stund. Bruker en god blanding av produkter fra OH, MD, Decleor osv, men etter at jeg begynte med OH Invigorating Night Gel så har den slått alle de andre produktene ned i støvlene. Den fjerner virkelig urenhetene mine bedre enn de fleste andre produkter, og for første gang i mitt liv ser jeg stor forskjell på hudormer som jo så og si er håpløst å få bukt med.

Anonymous poster hash: 91c0f...1c5

Skrevet

Jeg blir mer og mer usikker her, huden min er veldig fin og jeg har ikke problmer med kviser og lignende. Ser ut som om den trives med Ole Henriksen. Burde jeg likevel skifte til Obagi, for å forebygge rynker osv?

Og til anonym bruker over; Bruker du den geleen sammen med noe annet om kvelden? Jeg likte den ikke noe særlig alene...

Skrevet

Jeg bruker PCA mot hudormer og talgproduksjon, det har gjort underverker for huden min. Har alltid hatt smånupper og fått små utbrudd under PMS, men etter at jeg begynte med disse produktene for noen år siden har jeg så å si perfekt hud. Så deilig! Hudpleieren min sa at jeg hadde såkalte hormonelle kviser. Har skjønt det sånn at PCA er hakket "mildere" enn Obagi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir mer og mer usikker her, huden min er veldig fin og jeg har ikke problmer med kviser og lignende. Ser ut som om den trives med Ole Henriksen. Burde jeg likevel skifte til Obagi, for å forebygge rynker osv?

Og til anonym bruker over; Bruker du den geleen sammen med noe annet om kvelden? Jeg likte den ikke noe særlig alene...

Jeg brukte den geleén under nattkrem, som et serum. Men den geleén er vel mer passende for fet/ uren hud?

Skrevet

Det kommer helt an på hvilke produkter du trenger. Jeg betalte 3700,- for det jeg trengte, litt usikker når jeg trenger påfyll, men produktene er drøye i bruk ivertfall. Igår kjøpte jeg noe "ekstra", salisylpads. Kostet 550,-, men det var bare fordi jeg ønsket noe mer.

Hvordan fungerer dette her? Er det slik at du bare går inn i en salong og kjøper produktene? eller betaler en for konsultasjon og oppfølging?

Skrevet

I begynnelsen likte jeg den ikke noe særlig alene jeg heller, og kombinerte den med Sheer Transformation creme fra OH. Men jeg har funnet ut at den fungerer mye bedre alene. Så nå har jeg vent meg til å bruke den alene. Den fungerer mot urenheter, hudormer og mot aldring. Den har fruktsyrer i seg så er ganske sterk. Men allikevel mildere enn Obagi. Spar heller Obagi produkter til den dagen du trenger det så lenge du ikke har store problemer med huden mener jeg. Hvis du er bekymret for rynker ville jeg heller valgt forebyggende. Obagi er behandlende. Jeg bruker ikke denne kremen hver natt, men ca 2-3 kvelder i løpet av en uke. Resterende av kveldene bruker jeg Decleor Aroma White C Nattkrem. Men det er fordi min hud ikke trenger den hver kveld lenger, i begynnelsen brukte jeg den hver kveld i ca 1 mnd.

Anonymous poster hash: 91c0f...1c5

Skrevet

Hvordan fungerer dette her? Er det slik at du bare går inn i en salong og kjøper produktene? eller betaler en for konsultasjon og oppfølging?

Finn en forhandler i nærheten, ring eller stikk innom for å bestille time til konsultasjon. Konsultasjonen er gratis og da finner dere ut hvilke produkter som passer deg etter hva du ønsker. Synst det var veldig greitt å få hjelp, samtidig så får du gratis oppfølging senere. Tror du fint kan kjøpe produktene uten konsultasjon, men det er jo gratis- så hvorfor ikke? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...